Beantwoord

Recent mobiele abonnement aangepast, openstaande factuur meer dan 2x zo hoog

  • 12 March 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb kortgeleden mijn mobiele abonnement aangepast (van unlimited data PLUS + bellen naar gewone unlimited data + bellen). Ik ben aangemeld voor klantvoordeel waardoor ik PLUS voor €27,50 kreeg. Echter staat er nu en openstaande factuur van ongeveer €66 euro. Ik snap niet zo goed waar deze extra kosten vandaan komen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 12 March 2024, 16:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Log even in op je My-odido en download de factuur. Dan zie je precies hoe deze factuur is opgebouwd.

 

Beste @eric ,

bedankt voor uw antwoord. Ik heb in de factuur gekeken en ik geloof dat de klantvoordeel niet correct is meegerekend. Bijgevoegd een foto van de factuur.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi David, van harte welkom op de Community en bedankt voor je screenshot! Ik zie dat je Voordeelbundel 'Unlimited Plus voor E27,50' is verwijderd na de wijziging en dat je nu Voordeelbundel  'Unlimited voor € 25' hebt. Dit kan je ook terugzien in Mijn Odido. Echter staat de nieuwe korting niet op deze factuur. Wacht de volgende factuur even af om te zien of deze straks verrekend wordt. Zo niet, laat het me dan weten. Dan kan ik altijd nog handmatig de gemiste korting crediteren! 😄

Reageer