Skip to main content

Ik ga nog steeds door met hetzelfde onderwerp van betalen. Blijkbaar kan ik niet zonder problemen:Ik opende de mail om naar de brief te gaan over de schuld die op 31 juli was ontvangen. Ik heb het aangegeven bedrag zoals gewoonlijk betaald volgens de instructies in de brief. Maar als antwoord heeft Odido geen betalingsbevestiging per post gestuurd. ook als er geen Odido-applicatie is, kan ik de link in de brief openen. Ik heb de link in deze brief geopend en daar is je betalingsverzoek verlopen. Ik begrijp niet wat dit betekent.Ik heb nog tijd om te betalen, ik heb betaald, maar waar is het resultaat? Ik voeg een foto toe als bewijs

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Hallo @Oleksand 

Volgens de screenshot is de betaling een reservering en niet daadwerkelijk afgeschreven. ik weet niet of jij hier iets aan kan doen maar je kan anders via de Odido website inloggen op je account en kijken of je daar een optie ziet om het bedrag te betalen,

Handmatig overboeken kan ook.


Moi @Waqqas 

Over het algemeen heb ik de betaling al via handmatige overboeking verzonden, en dit is het resultaat.
Helaas kan ik niet inloggen op Mijn Odido vanwege dubbele authenticatie (door het contract op te zeggen, kan ik het nummer de afgelopen maand niet gebruiken, zoals ik het begrijp)
Ik begrijp eerlijk gezegd het principe niet waarom de score de eerste twee dagen zoals gebruikelijk was en daarna een reservescore werd. En waar 27.01 in dat geval naartoe ging, is ook niet duidelijk(


@Oleksand  handmatig overmaken kost meestal 5 werkdagen . Kijk op je bank waar het bedrag is heengegaan 


@Oleksand  handmatig overmaken kost meestal 5 werkdagen . Kijk op je bank waar het bedrag is heengegaan 

De bank laat zien dat het geld langs de in de brief aangegeven route is gegaan.
Misschien komt het geld niet op tijd aan en ben ik te laat met betalen?


Reageer