Skip to main content
Beantwoord

Prijsverhoging

  • 24 May 2024
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb in september 2023 een tweejarig Unlimited abonnement afgesloten bij T-Mobile. Ik had verwacht dat de prijs dan ook twee (of iig één) jaar vast zou staan, maar blijkbaar kan per januari 2024 toch de prijs aangepast worden. Ik vind het raar, maar fair enough als dat een inflatiecorrectie uit de kleine lettertjes van het contract blijkt te zijn. Wat mij wel verbaast, is dat ik een zelfde abonnement nu (bij inmiddels Odido) voor dezelfde prijs kan afsluiten als in september 2023. Blijkbaar is daar toch geen inflatiecorrectie van toepassing. Hoe zit dit? En vindt Odido haar prijsbeleid niet een beetje vreemd? Zeker als klanten al zo'n 20 jaar bij voorgangers klant zijn geweest?

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JoleinSchorel 

Hier staan alle antwoorden op je vragen :

https://community.odido.nl/nieuws-552/mijn-abonnementskosten-zijn-verhoogd-inflatiecorrectie-2024-359013

Bedankt voor de link maar er staan helaas geen antwoorden op mijn vraag.

@Waqqas misschien wil je her vinkje 'beantwoord' weer weghalen?

Reputatie 7
Badge +14

Een moderator heeft dat vinkje geplaatst. Er valt verder niets aan het antwoord van waqqas toe te voegen. Inflatiecorrectie is voor bestaande abonnementen,  prijzen en acties voor nieuwe abonnementen kunnen wijzigen en staat volledig los van de inflatiecorrectie voor lopende abonnementen. In september 2025 kun je weer verlengen met een prijs/actie die dan weer voor nieuwe / verlengde abonnementen geldt.

Reageer