Sorry, dit is vanuit emotie, maar wat een verschrikkelijke ervaring.
Ik doe dit anoniem omdat mijn internet al een keer is gecanceld toen ik geïrriteerd was over het feit dat jullie mij niet helpen.
Al vanaf dag 1 klant, want overgekomen vanuit de vorige provider waar wij ook al heel lang klant waren.
Mijn man is overleden en heb toen de nabestaande desk gemaild en gevraagd of ze contact op konden nemen om alles goed te regelen. Wel alle nodige gegevens toegestuurd.
Toen begon het. Geen contact, maar wel ineens allemaal dingen aangepast. Niet juist natuurlijk want ja, dat had ik al verwacht, daarom vroeg ik om contact.
Afgesloten geweest van internet, tijdens een korte vakantie (eindelijk even weg met de kinderen) had mijn dochter geen internet op haar telefoon, moest ik daar ook 3 keer voor bellen. Zovaak naar de klantenservice gebeld waarbij ze zeggen ik maak een melding en u wordt teruggebeld om er na de 6e keer achter te komen: Mevrouw dat kunnen wij niet. u moet zelf mailen. Maar weer gedaan met mijn goede gedrag, want ja de rekeningen en aanmaningen komen steeds weer binnen. Ze zeiden dat het bedrag opgeschort was, zodat er genoeg tijd was voor de nabestaande desk om het op te lossen.
Helaas, Weer fake nieuws!!!!! Nu een brief van preventel. Het wordt erg lastig om nu nog een abonnement af te sluiten. ZIJn jullie gestoord??????? Hij leeft niet meer!!! En ik moet maar luisteren naar jullie k.u.t reclame over dat jullie er zijn voor je klanten en dat jullie ook bestaande klanten waarderen blablabla.
Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit. Ik ben nog nooit zo onmenselijk behandeld.
Helaas zit ik nog met 4 abonnementen bij jullie zelf ook. Had de kracht er niet voor om over te stappen, maar dit is mijn laatste keer vragen om hulp en te doen wat juist is. Zo niet, ga ik weg, ga ik het nog meer wereld kundig maken over hoe vreselijk jullie mij als klant en nabestaande behandelen en neemt mijn rechtsbijstand verzekering verder contact op.
En nee een reactie met neem contact op met ons telefoonnummer is kansloos. Die heb ik vandaag na 12 keer weer gebeld en die kunnen niet helpen en staan dus ook niet voor mij klaar.