Ik ben onlangs overgestap naar KPN, mijn abbonnement afgekocht bij Odido.
Nu wordt er ineens 107 euro van mijn rekening afgeschreven door Odido??
WTF
Oplossen graag en snel!!
Heb ze teruggeboekt totdat verklaard kan worden waar deze kosten vandaan komen.
Als je jouw abonnement afkoopt, dan worden de laatste maanden van je contract op de laatste factuur in 1 keer in rekening gebracht.
De details lees je op de factuur specificatie.
Als je jouw abonnement afkoopt, dan worden de laatste maanden van je contract op de laatste factuur in 1 keer in rekening gebracht.
De details lees je op de factuur specificatie.
Deze heb ik al afgekocht en ik zie geen factuur specificaties meer omdat mijn nummer niet meer bestaat bij Odido.
@Hajar van Odido
Zou jij me kunnen helpen gezien jij me toen ook geholpen hebt met het afkopen van het contract?
Hallo @hoedan
De afkoopsom is 50% van je abonnementskosten zonder kortingen × het aantal resterende maanden + het resterende toestelkrediet. Komt het overeen met dat bedrag?
Storneren had je beter niet kunnen doen..
Hallo @hoedan
De afkoopsom is 50% van je abonnementskosten zonder kortingen × het aantal resterende maanden + het resterende toestelkrediet. Komt het overeen met dat bedrag?
Storneren had je beter niet kunnen doen..
Ik wil deze factuur graag inzien maar kan dit niet omdat mijn nummer niet meer bekend is bij Odido.
Omdat ik er vrij zeker van ben dat ik dit abonnement al afgekocht heb.
Hoi @hoedan
Als je een abonnement afkoopt, dan betekend dat toch dat alle nog te komen maanden in 1 keer op de eindfactuur terecht komen? Of had je al eerder een afkoopsom/eindfactuur betaald?
Hoi @hoedan
Als je een abonnement afkoopt, dan betekend dat toch dat alle nog te komen maanden in 1 keer op de eindfactuur terecht komen? Of had je al eerder een afkoopsom/eindfactuur betaald?
Mijn afkoopsom zou overgenomen worden door de nieuwe provider (in dit geval KPN) en daar heb ik deze som voldaan.
Daarom sta ik ook te kijken van deze factuur maar ik kan de specificaties niet inzien omdat mijn nummer niet meer bij Odido zit en bij het herinstalleren van de app zit er geen abonnement gekoppeld aan mijn app.
Absolute onzin! Een afkoopsom zal niet door Odido voor een eindgebruiker aan KPN worden gefactureerd, je betaald toch niet een afkoopsom aan je nieuwe provider als de oude provider daar recht op heeft?
Een kopie van de factuur kan een moderator je wel mee helpen, maar als je deze niet betaald zal het incassotraject in gang worden gezet.
Absolute onzin! Een afkoopsom zal niet door Odido voor een eindgebruiker aan KPN worden gefactureerd, je betaald toch niet een afkoopsom aan je nieuwe provider als de oude provider daar recht op heeft?
Een kopie van de factuur kan een moderator je wel mee helpen, maar als je deze niet betaald zal het incassotraject in gang worden gezet.
Je mag het onzin vinden en het van de daken schreeuwen maar de nieuwe provider betaald de openstaande schuld aan de oude provider en ik betaal deze aan mijn nieuwe provider. (Nummerbehoud aanvraag met afkoopsom)
ik wil inderdaad graag een kopie van de facturatie en als deze terecht is heb ik er absoluut geen problemen mee om deze te voldaan.
Maar dan wil ik deze wel eerst inzien.
Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn om mij even te helpen met het inzien van de factuur en deze kwestie netjes af te handelen?
Zodat we dan onze wegen kunnen scheiden.
dank!
Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn om mij even te helpen met het inzien van de factuur en deze kwestie netjes af te handelen?
Zodat we dan onze wegen kunnen scheiden.
dank!
Hallo @hoedan,
Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid over deze factuur! Zoals onze Superusers hebben aangegeven, betaal je bij een afkoop, 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan in één keer. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken naar je factuur en je hier meer duidelijkheid over geven!
Groetjes,
Pharwin
Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn om mij even te helpen met het inzien van de factuur en deze kwestie netjes af te handelen?
Zodat we dan onze wegen kunnen scheiden.
dank!
Hallo @hoedan,
Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid over deze factuur! Zoals onze Superusers hebben aangegeven, betaal je bij een afkoop, 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan in één keer. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken naar je factuur en je hier meer duidelijkheid over geven!
Groetjes,
Pharwin
Hey Pharwin,
Dank voor je reactie, heb mijn gegevens met je gedeeld!