Skip to main content

Hi,

Zouden jullie de blokkade van mijn simkaart afkunnen halen voor internet? ik heb een betaalafspraak afgesproken echter blokkade is nog actief.

Hallo @leander010 

Bij een betaalafspraak gelden er een aantal voorwaarden, zie de veelgestelde vragen op deze pagina bij ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik in delen betalen?

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Hey Leander, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb je blokkades zojuist opgeheven. Laat je het me weten of je weer verbinding hebt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hey Leander, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb je blokkades zojuist opgeheven. Laat je het me weten of je weer verbinding hebt? Ik hoor het graag van je! 😄

Klopt, dankjewel!

Super dat het weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling!

Hi, 

ik heb een betalingsregeling afgesproken en zou graag de blokkade op mijn Sim willen laten verwijderen. Zouden jullie dit voor me op kunnen lossen ? Alvast bedankt ! Groet

Hallo @RvZ11 

Tijdens een betalingsregeling krijg je een aantal blokkades, deze worden automatisch opgeheven zodra de betalingsregeling volledig is betaald.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Hi @Waqqas

Ik ben me bewust van die blokkades (bellen buitenland etc) maar dit betreft een volledige blokkade (ook bellen en internet binnenland). Vroeg me af of dit opgelost kon worden ? 

Hallo @RvZ11, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7772. Daarbij zie ik inderdaad dat je een betalingsregeling bij ons hebt, wat gister in gang is gezet. Bij een betalingsregeling, wordt altijd een blokkade voor Roaming ingesteld, om extra kosten te voorkomen. Maar we zijn hier niet de moeilijkste in, deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Ook zie ik dat je een blokkade hebt op je gehele abonnement en op alle diensten. Die was erop gezet, omdat je te laat was met het betalen van meerdere facturen. Voor die facturen heb je nu een betalingsregeling getroffen. Ik heb bij deze alle blokkades voor je verwijderd. Let wel op: zorg ervoor dat je de termijnen van je betalingsregeling op tijd betaald, anders wordt de blokkade automatisch teruggezet. Als je nu je toestel opnieuw opstart, zou het weer moeten werken! 

Reageer