Skip to main content
Beantwoord

openstaande factuur betalingsregeling gewoon betaald

  • 28 september 2021
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Goedemiddag 

 

ik heb deze week netjes een bedrag overgemaakt ivm de regeling nu geeft hij in de app nog steeds aan dat die niet betaald is deze heb ik handmatig overgemaakt en is betaald maar hij blijft zeggen je bent te laat met betalen dat terwijl de betaling gewoon netjes voldaan is geworden hoe kan dit dat dit niet zichtbaar is in de t mobile app 

 

Mvg 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Vondenhoff 

Wanneer had je de betaling gedaan?

Bij een handmatige overboeking kan de verwerking tot 2 werkdagen duren en had je ook je klantnummer vermeld in de omschrijving?

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 28 september 2021

Hallo @Vondenhoff 

Wanneer had je de betaling gedaan?

Bij een handmatige overboeking kan de verwerking tot 2 werkdagen duren en had je ook je klantnummer vermeld in de omschrijving?


  • is een nieuwe Poster
  • 28 september 2021

De betaling is op vrijdag 24 september gedaan handmatig en klantnummer staat er bij vermeld inderdaad bij de omschrijving 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 28 september 2021

Hoi @Vondenhoff,

Zou je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga dan even controleren of wij de betaling ook daadwerkelijk hebben ontvangen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!


  • 28 september 2021
Vondenhoff schreef:

ik heb deze week netjes een bedrag overgemaakt ivm de regeling nu geeft hij in de app nog steeds aan dat die niet betaald is deze heb ik handmatig overgemaakt en is betaald maar hij blijft zeggen je bent te laat met betalen dat terwijl de betaling gewoon netjes voldaan is geworden hoe kan dit dat dit niet zichtbaar is in de t mobile app 

Bedoel je handmatige overschrijving?

Als je Vrijdag 24 september betaalt hebt, ontvangt T-Mobile als het goed is, op zijn vroegst de betaling pas op Maandag 27 september (gisteren dus). Helaas ligt het er op dat moment dan nog aan hoe snel de financiële administratie deze betaling ziet en verwerkt heeft.

Bij betaling via iDeal zou deze als het goed is dezelfde dag of hooguit de volgende dag verwerkt moeten zijn.

David pakt de case al op, dus hoop dat de betaling snel verwerkt wordt voor je.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen