Skip to main content

Ik heb gebruik gemaakt van de coulanceregeling en heb daardoor kosteloos mijn abonnement kunnen opzeggen, althans dit was mij beloofd. Echter, vorige week ontving ik per post alsnog een betalingsherinnering  waarin staat dat ik een boete van €126,47 moet betalen en dit binnen 15 dagen moet gebeuren, anders wordt het bedrag verhoogd. Ik zou graag willen dat deze boete zo snel mogelijk uit jullie systeem wordt gehaald en dat ik hiervan een schriftelijke bevestiging ontvang, want dit is echt ontzettend irritant. Alvast bedankt!

Hallo @Y Ben Haddou 

Om welke reden mocht je kosteloos opzeggen?


De 4G/5G-ontvangst binnen mijn woning was ontzettend slecht, en om die reden mocht ik het contract kosteloos ontbinden.


Dit zijn de kenmerken die in de brief staan: Het gaat om factuurdatum: 29-08-2024, factuurnummer: 901558464191


Ik vind dit heel vreemd, want ik heb tig keer contact met jullie gehad, zowel telefonisch als via het community portal. Mij is meerdere keren beloofd dat deze boete kwijtgescholden zou worden. Maar blijkbaar staat het nog steeds in jullie systeem en komt het telkens weer terug.


.


@Y Ben Haddou 

Het is niet toegestaan om je topic te vinden maar ik ben een klant dus kan weinig voor je betekenen. Hopelijk kan een moderator morgen je helpen.


@Y Ben Haddou

Het is niet toegestaan om je topic te vinden maar ik ben een klant dus kan weinig voor je betekenen. Hopelijk kan een moderator morgen je helpen.

mijn excuses ik ging er van uit dat je een medewerker van Odido was. In ieder geval bedankt dat je mee wilde denken!


Hi, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard wil je niet betalen voor een abonnement dat je niet gebruikt. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en zie dat je op 29 augustus de eindfactuur voor dit abonnement ontvangen hebt. Het gaat om een totaalbedrag van € 126,47. De afkoopsom zou uitkomen op € 165,66, maar het bedrag van je factuur ligt lager door een verrekening die heeft plaatsgevonden voor afgelopen maand. Mijn collega heeft jouw vorige factuur vergoed, omdat hij dacht dat dit de eindfactuur was. Dit was echter niet het geval, mijn excuses daarom voor de verwarring die hierdoor ontstaan is! De factuur van vorige maand zou ik je daarom nog wel willen vragen om te betalen. Het gaat om een bedrag van € 39.19 dat je nog aan ons moet betalen. De rest heb ik voor je vergoed, want uiteraard hoef je niet voor de afkoopsom op te draaien. Een bevestiging hiervan heb je zojuist per e-mail van mij ontvangen.

Wil je het bedrag van € 39.19 zo snel mogelijk naar ons over te maken op rekeningnummer NL03 COBA 0733 9597 17 o.v.v. jouw klantnummer? Houd er rekening mee dat het drie werkdagen kan duren voordat wij dit bedrag in onze systemen verwerkt hebben. Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten! 


Hi, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard wil je niet betalen voor een abonnement dat je niet gebruikt. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en zie dat je op 29 augustus de eindfactuur voor dit abonnement ontvangen hebt. Het gaat om een totaalbedrag van € 126,47. De afkoopsom zou uitkomen op € 165,66, maar het bedrag van je factuur ligt lager door een verrekening die heeft plaatsgevonden voor afgelopen maand. Mijn collega heeft jouw vorige factuur vergoed, omdat hij dacht dat dit de eindfactuur was. Dit was echter niet het geval, mijn excuses daarom voor de verwarring die hierdoor ontstaan is! De factuur van vorige maand zou ik je daarom nog wel willen vragen om te betalen. Het gaat om een bedrag van € 39.19 dat je nog aan ons moet betalen. De rest heb ik voor je vergoed, want uiteraard hoef je niet voor de afkoopsom op te draaien. Een bevestiging hiervan heb je zojuist per e-mail van mij ontvangen.

Wil je het bedrag van € 39.19 zo snel mogelijk naar ons over te maken op rekeningnummer NL03 COBA 0733 9597 17 o.v.v. jouw klantnummer? Houd er rekening mee dat het drie werkdagen kan duren voordat wij dit bedrag in onze systemen verwerkt hebben. Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten! 

 

Beste Sam,

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb zojuist het geld overgemaakt. Ik hoop dat het hiermee is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Y. Ben Haddou


Reageer