Op 2 sept ben ik overgestapt naar mijn nieuwe provider. Op 26 sept schrijven jullie toch nog af en nu op 25 okt weer een keer. Dat klopt niet. Ik heb net 47 min aan de lijn gehangen 1 x doorverbonden en toen de betaalafdeling eindelijk opnam werd de verbinding verbroken. Daar word ik ik dus helemaal niet vrolijk van.
Op 2 sept ben ik overgestapt naar mijn nieuwe provider. Op 26 sept schrijven jullie toch nog af en nu op 25 okt weer een keer. Dat klopt niet. Ik heb net 47 min aan de lijn gehangen 1 x doorverbonden en toen de betaalafdeling eindelijk opnam werd de verbinding verbroken. Daar word ik ik dus helemaal niet vrolijk van.
Hallo Hilda,
Dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, mijn excuses hiervoor! Geen zorgen, ik zoek dit graag voor je uit! Houd er rekening mee dat je wel altijd één maand opzegtermijn bij ons hebt. Is deze ook al voorbij? Als dat het geval is, ontvang ik graag een privébericht van je met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account en het voor je uitzoeken!
Ik verneem het graag van je!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.