Skip to main content

 

Hi,

 

Ik kan jullie telefonisch niet bereiken via de klantenservice. 

 

Het bedrag daf jullie proberen af te schrijven is niet terecht.  Ik heb in augustus aangegeven dat ik verhuisd ben, maar het wordt niet in jullie systeem doorgevoerd. Dat maakt dat ik geen klantvoordeel meer krijg.

 

Dat komt omdat er 'een bestelling' aangevraagd is, maar heb nooit een bestelling gedaan. Dat maakt weer Dat ik mijn adreswijziging telefonisch moest doorgeven. Dat heb ik in augustus gedaan. Met die adreswijziging wilde ik klantvoordeel voortzetten want ik woon samen met mijn vriendin die ook odido heeft.

 

De factuur die ik krijg staat wel op het nieuwe adres dus er is wel wat bekend, ik heb dus alles gedaan wat in mijn macht ligt om mijn klantvoordeel alsnog te krijgen. Ik kom niet door de klantenservice heen, dus ik kon niet anders dan storneren, in de hoop dat ik met jullie ik gesprek kom en jullie mijn adres kunnen wijzigen.

 

Ik hoor graag,

  •  

Hey Wasehje, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat jij en je vriendin samenwonen en gebruik (willen) maken van Klantvoordeel - altijd goed! Het is momenteel erg druk, vandaar dat je denk ik niet door de telefonische klantenservice kwam, maar ik help je graag snel verder. Storneren is niet het beste idee, mocht je in dit geval te veel betalen, omdat klantvoordeel onterecht niet werkt, dan kunnen we dit altijd gemakkelijker oplossen door bijvoorbeeld een credit. Ik wil namelijk niet dat je straks meldingen krijgt van openstaande facturen, dat zou natuurlijk zonde zijn.

Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN, dan ga ik voor je aan de slag!


Reageer