Hoi,
Er zijn een aantal dingen fout gegaan met een nieuw abonnement afsluiten toen T-Mobile is overgenomen door Odido, nu 2 weken verder komen er facturen binnen waar niks van klopt, telefonisch snapte de medewerkster er niks van en wordt ik weer doorverwezen naar een andere collega die mij terug moet bellen. Ik werd continue doorverwezen naar andere collega's bij het afsluiten van mijn abonnement en nu herhaalt zich dit weer, ik ben niet van plan weer 4-5 keer te bellen naar Odido en continue iemand anders aan de telefoon te krijgen voordat het opgelost is.
Op 6 September heb ik naar Odido gebeld omdat ik een Unlimited Plus Samen abonnement wilde afnemen samen met mijn moeder (zij had al een Unlimited Plus abonnement), medewerkster vertelde mij aan de telefoon dat dit kon op mijn eigen naam en dat zodra het abonnement ingaat dat ik deze via de website kon ontkoppelen van mijn account en aan die van mijn moeder kon toevoegen. Ik moest een bedrag van 8,69 betalen omdat ik mijn abonnement eerder wilde stoppen.
9 September is de bezorger van AMP langst geweest (5,95 betaald want weekend bezorging (08:00-18:00 doordeweeks is niet realistisch voor fulltime werkende mensen). Mijn nummer werd overgezet op 12 September naar het nieuwe abonnement en het oude was opgezegd. Nu kwam het 1e probleem, ik kon mijn abonnement ontkoppelen uit mijn account maar niet koppelen aan die van mijn moeder (‘er is een fout opgetreden’), hiervoor gebeld naar Odido en blijkt dus dat de medewerkster verkeerde informatie heeft gegeven aan mij en dat je voor een unlimited plus samen abonnement allebei op 1 klantnummer moet zitten, mijn moeder had dus een 2e abonnement moeten afsluiten op haar naam met mijn telefoonnummer.
Nu veel stress want mijn moeder ging 13 September op vakantie, mijn nieuwe abonnement moest opgezegd worden en een nieuwe moest afgesloten worden op mijn moeders naam, super veel gedoe omdat de simkaart op haar naam staat en ik deze niet mag aannemen, ze ging de 13e op vakantie dus niet mogelijk… een machtiging weten te ontvangen van AMP groep en een nieuwe afspraak gemaakt voor bezorging op 16 September.
16 September is AMP weer langs geweest (opnieuw 5,95 moeten betalen want weekend) en ontving ik een mail dat ik een afkoopsom van 172,09 had van het nieuwe abonnement dat verkeerd aan mij verkocht is. Dit klopt niet en heb ik opnieuw Odido voor gebeld, Na wat uitleg bleek dat een andere collega mijn verkeerd verkochte abonnement had opgezegd met afkoopkosten (dus de 172,09 euro), medewerkster aan de telefoon heeft dit abonnement ‘geterminate’ en opnieuw nummerbehoud aangevraagd zodat ik dit niet hoef te betalen. Alles bleek nu goed te staan en ik hoefde nergens voor te betalen.
Een paar weken verder kwam er een factuur binnen van 30 euro, een van 3,28 en op mijn het samen unlimited abonnement een van 59,28.
Het factuur van 30 euro gaat over een abonnement dat loopt van 12-09 tot 11-10 (een abonnement dat ik nooit gehad heb en nooit gebruikt).
Het factuur van 3,28 gaat over een abonnement dat loopt van 12-09 tot 20-09 (dit is het abonnement dat verkeerd is afgesloten)
Het factuur van 59,28 gaat over ons samen unlimited abonnement die normaal 50 euro kost samen, er is 9,28 euro extra gerekend tussen 18-09 en 27-09. Dit is vermoedelijk de afkoopsom van mijn oude abonnement (waar eerst 8,69 voor stond)
Nu wil ik graag van Odido de 30, 3,28 euro terug ontvangen en eenmalig de 5,95 AMP groep omdat deze onterecht van mijn rekening zijn afgeschreven. Er is geen e-mail bekent op hun contact pagina en via de telefoon krijg ik dit niet uitgelegd want ze snappen het niet en wordt ik weer doorverwezen naar een collega, dus vandaar maar een post hier.
Ik hoop met dit bericht dat eindelijk alles opgelost wordt, zonder doorschuifsysteem en dat ik zonder problemen verder kan.
Aan wie kan ik mijn klantgegevens, telefoonnummer en andere relevante persoonlijke informatie doorsturen zodat dit opgelost wordt?