Ik krijg de afgelopen tijd meerdere ongewenste abonnementen van diensten waarvoor ik geen toestemming heb gegeven (ook niet per ongeluk). De eerste keer dat dit mij overkwam was in april en daardoor had ik ongewild 50 euro aan kosten gemaakt. Recent overkwam mij dit weer bij twee andere diensten, waardoor ik ongewild 15 euro aan extra kosten heb gemaakt.
Ik weet dat ik me kan uitschrijven voor payinfo, maar voorkomen is beter dan genezen en in vele gevallen is er al vijf euro afgeschreven. Ik zou graag een oplossing willen om deze diensten aan de voorkant te blokkeren, bij voorkeur blokkeer ik alle betalingen met spelletjesdiensten, uitgezonderd Google Play. Ik hoop dat T-mobile verantwoordelijkheid neemt hiervoor en me hierbij kan helpen. Ik sta hier zelf machteloos in en raak geïrriteerd dat dit in korte tijd opnieuw gebeurt. Ik ben mijn vertrouwen in de provider in de bescherming van de consument hiermee ook kwijt.