Skip to main content

Er wordt een bedrag van mijn rekening afgeschreven voor een voor mij onbekend abonnement 

Hallo @Johan W 

Heb je een abonnement bij aodido? Controleer het klantnummer op de afschrijving eens, is die hetzelfde of herken je hem niet?


Wij hebben geen abonnementen meer bij Odido.

Het klantnummer en genoemd mobiel nummer zijn voor ons onbekend 


@Johan W 

Dus je had eerder wel 1 of meer abonnementen? Wellicht is er 1 nog niet beëindigd of het gaat om een factuur met de gemaakte kosten voor de laatste maand?

Vul de privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit kan nakijken.


Mijn partner en ik hadden in her verleden abonnementen bij odido, in maart van dit jaar hebben wij de eind facturen ontvangen.

Nu blijkt dat er sinds vorige maand een abonnement in rekening wordt gebracht bij mijn partner.

Op de afrekening bij de bank staat een voor ons onbekend mobiel nummer, wij hebben de laatste betaling dan ook terug geboekt.

Bij zowel mij als bij mijn partner staan geen facturen in de mijn Odido omgeving.

Wij hebben het idee dat wij betalen voor een abonnement van iemand anders.


@Johan W 

Je kan het klantnummer invullen in je profiel, de moderators kunnen dan kijken welke gegevens hierbij horen.


Ik heb het klantnummer overgenomen van de omschrijving van de Bank.


Hoi Johan, wat apart dat je het abonnement niet herkend, maar er wel voor betaald. Ik heb direct gezocht op het klantnummer en ik kom uit op een abonnement dat staat op de naam 'van der Luijt’ met 06-nummer **46. Dit abonnement loopt al sinds 2014 en tot zover ik kan terugkijken staat jouw IBAN al aan dit abonnement gekoppeld. Klinkt dit je bekend?


Hallo,

Het klantnummer kan wel bestaan sinds 2014, waarschijnlijk is dat het klantnummer wat in het verleden het klantnummer was van mijn partner.

De naam die genoemd wordt is inderdaad de naam van mijn partner echter is er bij ons geen mobiel nummer bekend wat eindigt op **46.

Afgelopen dinsdag heb ik telefonisch contact gehad met jullie service nummer, uit dit telefoon gesprek bleek dat er nog meer voor ons onbekende mobiele nummers aan het klant nummer zijn gekoppeld. 

Volgens de medewerker was er inderdaad een administratieve fout gemaakt, hij zou dit met zijn leidinggevende opnemen en mij gisteren tussen 16.00 en 17.00 uur terug bellen.

Dit is helaas niet gebeurd, wij wachten nog op een reactie.


Hoi Johan, wat een aparte situatie! Ik zie helemaal geen case van dinsdag terug over jullie contactmoment en een terugbelverzoek. Heb je tijdens het gesprek alleen het nummer **46 opgegeven, of heb je toevallig je eigen/een ander 06-nummer genoemd waar de log onder zou kunnen staan? Ik heb je ook een privébericht gestuurd met wat extra info. Wil je hiernaar kijken? Ik wil het namelijk graag tot de bodem uitzoeken!


Hallo Marciano, 

Ik heb inderdaad met mijn mobiele nummer contact gehad en het klantnummer wat bij de betalingen is vermeld genoemd.

Ik heb ook op jouw privébericht geantwoord en hoop dat het uiteindelijk opgelost wordt


Reageer