Skip to main content

Kan iemand mij helpen. Mijn nummer is afgesloten door achterstalige facturen. Ik wilde betalen maar de betaallink is al verlopen en als iemand mij belt is mijn nummer niet in gebruik. Ik kan ook niet bellen naar odido. Ik wil echt mijn nummer gehouden want dit is heel belangrijk voor mij. Kan iemand aub helpen?

Op deze pagina staat bij de FAQ hoe je facturen handmatig kunt betalen.

Kan ik mijn nummer nog terugkrijgen? Hij is niet meer in gebruik maar ik heb dit nummer echt nodig 

Op deze pagina staat bij de FAQ hoe je facturen handmatig kunt betalen.

Kan mijn nummer beschikbaar worden gesteld als ik overstap naar een andere provider met sim only?

Als je een achterstand hebt opgelopen ben je waarschijnlijk geregistreerd bij Preventel. Andere providers bekijken dit register als nieuwe klanten zich melden voor hun kreditwaardigheid. Je kunt hier zien of je al geregistreerd staat. Dit gaat dus verder dan het BKR waar je alleen als je een geldlening voor een toestel niet op tijd betaald wordt geregistreerd.

Hi ​@Kusjesninaax, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer gebruik kunt maken van je eigen nummer, na het betalen van je achterstand. Ik heb gelijk gekeken bij je nummer en ik zie dat het inmiddels is gelukt met handmatig betalen, dank hiervoor! Het bedrag is ook verwerkt bij je abonnement en je hebt de volledige achterstand voldaan. De blokkade is ook automatisch verwijderd, dat gebeurd direct nadat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Werkt alles weer naar behoren? Start voor de zekerheid je toestel opnieuw op, dan zou alles het weer moeten doen! 

Reageer