Skip to main content

Hoi, 

 

Ruim een week geleden heb ik mijn abonnement verlengd met daarbij een S23. Hiermee wilde ik gebruik maken van een samsung promotie met galaxy watch.

Tijdens het bestellen heb ik een deel van het toestel betaald en een bestelbevestiging gekregen. De betaling is gedaan met ideal.

 

Diezelfde dag en een dag later kreeg ik een email met een herinnering en een link om dat bedrag te betalen. Na meerdere malen contact te hebben gehad net de klantenservice leek het te gaan om een zoekgeraakte betaling omdat mijn betaling niet gekoppeld was aan mijn bestelling. Het bedrag zou na enkele dagen automatisch naar me teruggestort worden. En het advies was om de betaling via de link in de mail alsnog te doen om de bestelling af te ronden en alsnog de samsung promotie mee te kunnen pakken.

Deze link werkte echter niet goed en de betaling kon steeds niet gedaan worden. Na wederom contact met de klantenservice zou mijn probleem in behandeling genomen worden door de technische afdeling. Deze zouden me terugbellen en het zou allemaal geregeld worden.

- Inmiddels is de betaaltermijn verstreken en werd na een week mijn bestelling automatisch geannuleerd. Ik kan dus ook niet meer gebruik maken van de promotie.

- Mijn betaalde bedrag is nog steeds niet teruggestort.

- Ik ben nog niet gebeld door de technische afdeling.

 

Mijn vraag is dus of ik nog geholpen ga worden met mijn zoekgeraakte betaling en tevens of odido daarbij nog met een goede compensatie gaat komen voor de gemiste promotie en de inmiddels duurder geworden verlenging van mijn abonnement.

Na jaren tevreden klant te zijn geweest (en nog steeds over het netwerk en de overige producten zoals internet en tv) overweeg ik nu echter wel om met alles op ons adres over te stappen naar een andere provider ook al is die duurder dan odido.

Groeten Arco 

 

 

 

Hoi, 

 

Ruim een week geleden heb ik mijn abonnement verlengd met daarbij een S23. Hiermee wilde ik gebruik maken van een samsung promotie met galaxy watch.

Tijdens het bestellen heb ik een deel van het toestel betaald en een bestelbevestiging gekregen. De betaling is gedaan met ideal.

 

Diezelfde dag en een dag later kreeg ik een email met een herinnering en een link om dat bedrag te betalen. Na meerdere malen contact te hebben gehad net de klantenservice leek het te gaan om een zoekgeraakte betaling omdat mijn betaling niet gekoppeld was aan mijn bestelling. Het bedrag zou na enkele dagen automatisch naar me teruggestort worden. En het advies was om de betaling via de link in de mail alsnog te doen om de bestelling af te ronden en alsnog de samsung promotie mee te kunnen pakken.

Deze link werkte echter niet goed en de betaling kon steeds niet gedaan worden. Na wederom contact met de klantenservice zou mijn probleem in behandeling genomen worden door de technische afdeling. Deze zouden me terugbellen en het zou allemaal geregeld worden.

- Inmiddels is de betaaltermijn verstreken en werd na een week mijn bestelling automatisch geannuleerd. Ik kan dus ook niet meer gebruik maken van de promotie.

- Mijn betaalde bedrag is nog steeds niet teruggestort.

- Ik ben nog niet gebeld door de technische afdeling.

 

Mijn vraag is dus of ik nog geholpen ga worden met mijn zoekgeraakte betaling en tevens of odido daarbij nog met een goede compensatie gaat komen voor de gemiste promotie en de inmiddels duurder geworden verlenging van mijn abonnement.

Na jaren tevreden klant te zijn geweest (en nog steeds over het netwerk en de overige producten zoals internet en tv) overweeg ik nu echter wel om met alles op ons adres over te stappen naar een andere provider ook al is die duurder dan odido.

Groeten Arco 

 

Hallo @arcovdberge, geen zorgen, ik help je graag verder! Dit klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, mijn excuses hiervoor en ik los dit graag voor je op! Is de bestelling geannuleerd? Dan wordt het bedrag automatisch binnen 14 dagen naar je teruggestort. Tenzij de betaling was gedaan met een Creditcard, dan dient er nog een apart terugstortformulier ingevuld te worden. Is dat het geval? Laat het dan even weten! 

Aangezien er een technische issue vanuit onze kant is geweest, kunnen we samen even kijken of je toch nog in aanmerking komt voor deze actie. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit gelijk voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer