Goedenavond lieve mensen van t-mobile,
Ik ben ben een lange tijd geleden klant geweest van T-mobile. Ik heb hier een telefoon-abonnement afgesloten. Het abonnement is op 2-6-2017 van start gegaan. op 10-3-2019 is er een melding gemaakt bij het bkr van een achterstand (A). deze achterstand is op 24-4-2019 ingelopen. Het ging om een bedrag van 29,- euro die betaald was en daarna teruggeboekt werd. Nu heb ik dan wel een (H) van herstelde achterstand maar dat brengt nog steeds heel veel ellende met zich mee omtrent mijn huidige situatie. Ik heb die achterstand opgelopen omdat ik werkloos was en moest overleven met wat ik had. Nu zat ik minder dan 3 maanden in die situatie en heb ik alles netjes terug betaald (met aanmaningen etc) op de boven vermelde datum. Ik ben sindsdien ondernemer geworden en heb leningen aangevraagd om mijn bedrijf te ondersteunen en te laten groeien. Alleen komt die negatieve bkr registratie mij steeds in de weg. Ik snap dat de registratie 5 jaar blijft en ik weet ook hoe het werkt met de bkr. toch ben ik hier beland om geholpen te worden met de verwijdering van deze registratie waar alleen T-Mobile mij mee kan helpen. Mijn onderneming staat nu op pauze alleen door een bedrag van 29,- euro. dit bedrag dicteert op dit moment mijn leven en ik word er heel verdrietig van. Ik snap dat de achterstand mijn schuld is maar de straf die ik nu heb komt nergens dichtbij het feit wat ik heb begaan. Ik mis nu zoveel kansen in mijn leven door 29,- euro. Ik heb ook nooit bericht gehad dat deze achterstand gemeld zou worden wat dus wel verplicht is volgens het BKR.
graag zou ik dit willen oplossen met iemand van T-Mobile. En als ik niet geholpen kan worden of als degene van T-Mobile dat dan niet wil kunnen jullie dat dan alsjeblieft duidelijk maken in een respons.
Contractnummer: 31350380
Registratiedatum: 2-6-2017
Einddatum: 26-5-2019
Telefoonnmr gekoppeld bij abbonement: 0624001200
Laatste Correspondentie voor de betaling:
Datum: ma 25 mrt. 2019 20:59
Ook hier gaat het alleen om het bedrag van 29,- euro daar heb ik de registratie voor gekregen omdat een melding pas gemaakt mag worden 2 maanden nadat het bedrag betaald moest worden. En zelfs in deze mail staat niks over het registreren bij het BKR.
Ook is de factuur van januari netjes betaald het was nooit mijn intentie om zo een achterstand te verkrijgen.
met vriendelijke groet,
Bilal
edit:
Ik heb het BKR ook gebeld en zeggen dat ik het aan t-mobile moet vragen. ook Kifid geeft dezelfde suggestie. het BKR zegt ook dat het mogelijk is voor T-Mobile om de registratie te verwijderen. (destijds heb ik ook geen melding gehad van T-Mobile over de registratie van de achterstand)