Beste lezer,
Begin deze week kregen wij bericht vanuit onze hypotheekadviseur dat onze hypotheekaanvraag nog niet door gezet kan worden gaan vanwege een negatieve BKR registratie op mijn naam. Ons bod op een huis is geaccepteerd dus ik hoop dat u de ernst begrijpt. Deze week meermaals contact gehad met de klantenservice en telkens erg goed geholpen tot hoever dat ging. Vandaag een mail gehad vanuit incasso@odido.nl dat er zonder mijn weten nog een bedrag openstond uit 2020. Hier was ik niet van op de hoogte en deze is direct voldaan en betaald. Echter vroeg ik me af of de negatieve registratie met spoed verwijderd kan worden. Ik merk dat het contact met het financiele team nogal langzaam loopt, vandaar dat ik het op deze manier probeer. Het is vooral ook uit nood dat ik het op deze manier probeer om het zo snel mogelijk op te lossen. Het ging om een oud tele2 contract, welke ook niet meer terug was te vinden onder mijn huidige telefoonnummer.
Het klantnummer welke bekend was bij Tele2 is: NHSDR1000116661 en het telefoonnummer is terug te vinden in mijn profiel. Mocht er meer informatie nodig zijn hoor ik het uiteraard graag.
Ik hoop dat er iemand is die me hier spoedig mee kan helpen.