Skip to main content
Beantwoord

Na betaling nogsteeds blokkade


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb deze ochtend betaald, een bevestiging gehad en nog steeds een blokkade. Ook de gegeven zijn niet bijgewerkt en staat nog steeds op niet betaald. 
 

Gezien ik geen andere telefoon tot beschikking heb momenteel. Kan ik ook de klanten service niet bellen. 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Avansas 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en dan kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Zou je contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantensevice? Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112 en zij helpen je graag verder. Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7927 reacties
  • 14 juli 2021

Hallo @Avansas  Welkom in de community van T-Mobile.

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?

Uitleg hoe lang het kan duren vind je hier https://www.t-mobile.nl/betalen

Groetjes


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 juli 2021

@CrisTien ja zeker, meerdere malen zelfs 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 juli 2021

En via iDeal betaald


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20678 reacties
  • 14 juli 2021

Hallo @Avansas 

Heb je nog wel verbinding met het T-Mobile netwerk of is je aansluiting geblokkeerd?

Als je aansluiting geblokkeerd is zou je het hele bedrag dat openstaat moeten betalen, of staat het anders in de bevestiging?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 14 juli 2021

Hi @Avansas 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en dan kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Zou je contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantensevice? Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112 en zij helpen je graag verder. Ik hoop dat je zo verder komt!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 juli 2021

@Hajar gratis nummer, moet je wel kunnen bellen.. aangezien er een blokkade zit? 
 

*Gaat iemand z’n telefoon even kidnappen om te gebruiken*
 

Alleeen ruim 24u na de betaling, vind ik het beetje belachelijk. Als er verder niks meer open staat van bedrag, dat je nog steeds niks kunt 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen