Hallo @Avansas Welkom in de community van T-Mobile.
Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?
Uitleg hoe lang het kan duren vind je hier https://www.t-mobile.nl/betalen
Groetjes
@CrisTien ja zeker, meerdere malen zelfs
Hallo @Avansas
Heb je nog wel verbinding met het T-Mobile netwerk of is je aansluiting geblokkeerd?
Als je aansluiting geblokkeerd is zou je het hele bedrag dat openstaat moeten betalen, of staat het anders in de bevestiging?
Hi @Avansas
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en dan kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Zou je contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantensevice? Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112 en zij helpen je graag verder. Ik hoop dat je zo verder komt!
@Hajar gratis nummer, moet je wel kunnen bellen.. aangezien er een blokkade zit?
*Gaat iemand z’n telefoon even kidnappen om te gebruiken*
Alleeen ruim 24u na de betaling, vind ik het beetje belachelijk. Als er verder niks meer open staat van bedrag, dat je nog steeds niks kunt