Ik heb deze ochtend betaald, een bevestiging gehad en nog steeds een blokkade. Ook de gegeven zijn niet bijgewerkt en staat nog steeds op niet betaald.
Gezien ik geen andere telefoon tot beschikking heb momenteel. Kan ik ook de klanten service niet bellen.
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en dan kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Zou je contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantensevice? Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112 en zij helpen je graag verder. Ik hoop dat je zo verder komt!
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en dan kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Zou je contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantensevice? Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112 en zij helpen je graag verder. Ik hoop dat je zo verder komt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.