Skip to main content

Ik heb mijn multisim abonnement oogezegd en daar op 11-09-24 een bevestiging van ontvangen maar de betaling loopt door. Graag opzegging verwerken en geld restitueren. 

Hoi Wally, allereerst fijne feestdagen! Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee om de Multisim op te zeggen! 😄

Check!

Goedemorgen Wally, bedankt voor het invullen van je profiel! Alleen de geboortedatum klopt nog niet helemaal. Wil je deze controleren en corrigeren? Ik heb wel meteen meegekeken en ik zie inderdaad de bevestiging op 11-09, maar de opzegging van de Multisim is niet helemaal goed doorgekomen. Zet je de juiste geboortedatum in je profiel? Dan zeg ik je Multisim direct op en dan zorg ik ervoor dat de te veel betaalde maanden gecrediteerd worden! 😊

Excuus, staat nu wel goed. 

Hoi Wally, bedankt voor het corrigeren van je geboortedatum! Ik heb de Multisim meteen opgezegd en een credit ingediend voor de afgelopen 3 maanden. Dit komt uit op een bedrag van € 15. Deze credit vind je terug op je volgende factuur. Ik heb je ook per mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen? 😊

Reageer