Skip to main content
Beantwoord

laatste factuur hoger dan verwacht, maar ik kan hem niet meer opvragen via account

• December 8, 2025
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo, de laatste factuur van mijn abonnement lijkt een stuk hoger dan normaal. Hoe kan dit? ik kan de factuur niet inzien, alleen op mijn bankafschrift zag ik dat het bedrag hoger was. kan Odido mij de factuur mailen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Ralphje5 dankjewel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en de reden dat je factuur hoger is uitgevallen, heeft te maken met dat de korting voor Unlimited Premium niet is verwerkt, maar de kosten voor je abonnement wel. Je factuur was al opgesteld, voordat je opzegging was verwerkt. Deze hebben elkaar dus net gekruisd. Geen zorgen, dit zal automatisch worden verrekend op de factuur die je eind deze maand zult ontvangen. De korting zal dan worden toegepast en de te veel betaalde maandkosten, zullen dan worden verrekend. Daar zal een tegoedbedrag uitkomen, die automatisch binnen 14 dagen zal worden uitbetaald. Zou je dit in de gaten kunnen houden? 

Ik zie dat er wel een Mijn Odido account is gekoppeld met het e-mailadres Au****van****@gmail.com. Klinkt deze bekend en heb je toegang tot dit account? Er is voor het laatst mee ingelogd op 28-11-2025. Mocht je de inloggegevens niet meer weten, dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website. Zodra je bent ingelogd, kun je de factuur dan nog zelf inzien via je Mijn Odido account. Wel zo makkelijk! 

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ralphje5 ik snap heel goed dat dit vragen oproept, laten we samen naar een oplossing kijken! Gaat het om de factuur van je mobiele of Internet (+TV) abonnement? Heb je een Mijn Odido account en staat je abonnement erin gekoppeld? Dan kun je de facturen daar altijd heel gemakkelijk terugvinden en ook inzien. Als dat niet het geval is, kan ik een verzoek indienen om een kopie van deze factuur naar je te laten mailen. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 9, 2025

hoi, ik heb ze in mijn profiel gezet.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Ralphje5 dankjewel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en de reden dat je factuur hoger is uitgevallen, heeft te maken met dat de korting voor Unlimited Premium niet is verwerkt, maar de kosten voor je abonnement wel. Je factuur was al opgesteld, voordat je opzegging was verwerkt. Deze hebben elkaar dus net gekruisd. Geen zorgen, dit zal automatisch worden verrekend op de factuur die je eind deze maand zult ontvangen. De korting zal dan worden toegepast en de te veel betaalde maandkosten, zullen dan worden verrekend. Daar zal een tegoedbedrag uitkomen, die automatisch binnen 14 dagen zal worden uitbetaald. Zou je dit in de gaten kunnen houden? 

Ik zie dat er wel een Mijn Odido account is gekoppeld met het e-mailadres Au****van****@gmail.com. Klinkt deze bekend en heb je toegang tot dit account? Er is voor het laatst mee ingelogd op 28-11-2025. Mocht je de inloggegevens niet meer weten, dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website. Zodra je bent ingelogd, kun je de factuur dan nog zelf inzien via je Mijn Odido account. Wel zo makkelijk!