Skip to main content

Ik heb 150 euro extra kosten omdat ik gebeld zou hebben in het buitenland. Ik ben al sinds mei (dus 4 maanden) in het buitenland, en eind augustus zou ik ineens meerdere telefoontjes gepleegd hebben.

Ik bel nooit met mijn mobiel, maargoed toch even kijken naar wie ik dan gebeld heb.. Twee telefoontjes uit de lijst klopt, maar de andere zijn NAAR MEZELF geweest?!

 

Dus letterlijk; mijn nummer is 06-xyz en ik heb gebeld naar 06-xyz. Meer dan een uur zelfs.

En dan nog 1 telefoontje naar 1111 waarmee ik 40 minuten aan de lijn heb gezeten.

 

Helaas niets te bereiken van Odido natuurlijk. Alleen een forum..

Hoop dat ze meelezen en me vertellen wat ik kan doen. Deze kosten kloppen in ieder geval NIET.

 

Zou het kunnen dat dit gesprekken zijn die je hebt ontvangen in het buitenland? Call records ontstaan toch niet spontaan uit het niets.  In welk land ben je?


Nee, dat is een apart kopje op de factuur. Dit staat echt bij uitgaande gesprekken.

Ik ben in die periode in Florida en in Mexico geweest. 


Iemand van Odido die wilt antwoorden…….?????


Hoi Mcmiran, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je je eigen nummer ziet staan. Ik gok dat er sprake is van doorschakeling. Wil je de volgende dingen doen/controleren:

  • Je profiel aanvullen met huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Kijken door welk nummer je op die momenten en tijdstippen bent gebeld (in de oproepen van je telefoon)

Ik ontvang hier graag een screenshot van (wel met de tijden, zonder de volledige 06-nummers uiteraard). Dan duik ik er graag voor je in! 😄


 

 

 

 


Reageer