Is het ook zo bij anderen dat er opeens geld word afgehaald van de app store via Odido? Ik heb een keer 127 euro en een keer 243 euro moeten betalen voor iets dat gekocht is in de app store. Wat er gekocht is weet ik niet. Ik had zelf niets gekocht via de Appstore. Word ook niet geholpen of wat dan ook. Heb dit problem nog nooit eerder gehad. Sinds de verandering van tele2 naar Odido heb ik dit. Kan huur niet betalen nu. Heel vreemd allemaal. Overstappen word het dus.
Hi YBallilou, allereerst van harte welkom op de Community! Dat zijn geen kleine bedragen voor App Store aankopen. Ik zie dat meerdere collega's al met je hebben meegekeken en dat er wel daadwerkelijk In App aankopen zijn gedaan. We kunnen daarom verder ook niets doen tegen de gemaakte kosten. Ik zie ook dat er inmiddels blokkades staan op 'Aankopen in Apple App Store’, dan kun je alleen nog betalen via de App Store zelf, dus dat is mooi!
Misschien een kind met je telefoon laten spelen?
Er zijn kaarten te koop in elke supermarkt waarmee je apps en spelletjes kan kopen. Zo ga ik nooit over je bedrag heen.
Uiteraard kan je aan het eind van je contract overstappen maar waarom zou je dat doen als het je (eigen) schuld blijkt te zijn?
Heb je soms een abonnement lopen via Apple en ben je vergeten op te zeggen?
Succes met je beslissing en fijn weekend!
Kijk Christien werkt voor Ódido. Waar is de empathie en begrip naar de klant? Ódido doet er wel makkelijk om hè. Is dit hoe een groot bedrijf opereert? Belachelijk!
Hi
Nogmaals je hebt je eerste en laatste officiele waarschuwing ontvangen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.