Beste Allemaal.
Na al enkele maanden een contract te hebben met Odido Vast internet en tv en een mobiel abb bij Ben heb ik nog steeds problemen met het activeren van de het klantenvoordeel.
Bij Odido op de factuur staat mijn klantenvoordeel wel maar bij Ben wordt dit niet geactiveerd.
Nu ben ik al enkele maanden aan het bellen hierover en word van Odido elke keer naar Ben verwezen en andersom.
Bij beide providers al enkele malen de adres gegevens gecontroleerd en ook het klantenvoordeel aan en uit gezet maar zonder enig resultaat.
Vanmorgen nog een belletje ontvangen van Ben met de melding dat ze geen melding krijgen dat er op mijn adres een vaste aansluiting is of ik dat even kort wil sluiten met Odido.
Dit maar weer gedaan en daar 4 keer doorverbonden te zijn met elke keer ander medewerkers de mededeling dat het toch aan Ben ligt.
Ik begin het moet te worden aangezien het contract dat ik aan ga met beide providers en deze geen van 2 de moeite neemt om intern met elkaar uit te zoeken wat het probleem is en dit bij de gebruiker neerlegt.
Heeft iemand dit probleem ook gehad en misschien een oplossing?
mvg
John