Skip to main content

Beste Allemaal.

Na al enkele maanden een contract te hebben met Odido Vast internet en tv en een mobiel abb bij Ben heb ik nog steeds problemen met het activeren van de het klantenvoordeel.

Bij Odido op de factuur staat mijn klantenvoordeel wel maar bij Ben wordt dit niet geactiveerd.

Nu ben ik al enkele maanden aan het bellen hierover en word van Odido elke keer naar Ben verwezen en andersom.

Bij beide providers al enkele malen de adres gegevens gecontroleerd en ook het klantenvoordeel aan en uit gezet maar zonder enig resultaat.

Vanmorgen nog een belletje ontvangen van Ben met de melding dat ze geen melding krijgen dat er op mijn adres een vaste aansluiting is of ik dat even kort wil sluiten met Odido.

Dit maar weer gedaan en daar 4 keer doorverbonden te zijn met elke keer ander medewerkers de mededeling dat het toch aan Ben ligt.

Ik begin het moet te worden aangezien het contract dat ik aan ga met beide providers en deze geen van 2 de moeite neemt om intern met elkaar uit te zoeken wat het probleem is en dit bij de gebruiker neerlegt.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en misschien een oplossing?

mvg

John

Goedemiddag ​@Johnbron, allereerst, de beste wensen voor 2025! Wel zo fijn als je Klantvoordeel ook bij je Ben abonnement wordt geactiveerd. Als ik je verhaal zo lees, vemoed ik wel dat het aan de kant van Ben ligt. Maar ik kan zeker met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je je volledige naam, telefoonnummer, straatnaam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 😄

Goedemiddag ​@Johnbron, allereerst, de beste wensen voor 2025! Wel zo fijn als je Klantvoordeel ook bij je Ben abonnement wordt geactiveerd. Als ik je verhaal zo lees, vemoed ik wel dat het aan de kant van Ben ligt. Maar ik kan zeker met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je je volledige naam, telefoonnummer, straatnaam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 😄

Hoi Pharwin

Bedankt voor je reactie maar nadat ik gisteren op het odido en ben forum bovenstaand bericht geplaatst had was het 2 uur later ineens opgelost en zag ik bij Ben mijn klantenvoordeel ook binnenkomen.

toch bedankt voor de reactie

@Johnbron Af, fijn dat het is opgelost! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😄

Reageer