Beste klantenservice,
Vandaag, 25-01-2024 heb ik uw automatische incasso van 18,86 euro met kenmerk 501929589688 en factnr 901531755458 gestorneerd. Tevens heb ik vandaag aan u het juiste bedrag overgemaakt ter hoogte van 18,35 euro.
Op 11 januari om 15.24u heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Uw collega was het erover eens dat 0,51 ct voor een dienst van Odido, namelijk het uitschakelen van de voicemail via een SMS naar 1233, geen kosten buiten de bundel zijn. Dit was nog ver voor incassering van de factuur. Een week erna zou zij mij nog telefonisch bevestigen dat het bedrag teruggestort zou gaan worden. Dat is uiteraard nooit meer gebeurd. Die handeling heb ik nu dus zelf verricht.
Het zou aan te raden zijn om uw interne organisatie op de hoogte te stellen dat voor deze SMS, onterechte kosten buiten de bundel in rekening worden gebracht. Een jaar geleden heb ik namelijk exact hetzelfde aan de hand gehad, waarbij alleen het bedrag dat onterecht in rekening werd gebracht, na mijn melding, tenminste door T-Mobile zelf werd teruggestort in plaats van dat ik nu zelf de handeling moest uitvoeren.
Verder is het schandalig dat uw adviseurs alleen telefonisch te bereiken zijn. De chat is op dit moment zelfs ‘uitgeschakeld’. Graag wil ik u per mail / tekst kunnen bereiken in verband met eventuele juridische consequenties. Uiteraard wilt u dat niet, daarom zijn bij voorbaat al deze zaken uitgeschakeld.
Het moge helder zijn dat indien er iets misgaat in uw organisatie waardoor alsnog mijn telefoonnummer geblokkeerd gaat worden, mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld gaat worden. Alle kosten (inclusief mijn manuren), worden op Odido verhaald.
Ik reken op dat het geheel nu afgehandeld is. Mijn bericht aan u en uw antwoord worden opgeslagen ten behoeve van mijn administratie.