Ik ben van januari tot begin juni in het buitenland geweest. Daar heb ik tele2 over gebeld en ik hoefde mijn abonnement niet veranderen aangezien ik in de eu 27gb krijg.
vervolgens krijg ik rond eind mei een mailtje dat ik extra moet gaan betalen, omdat ik meer internet in het buitenland heb verbruikt dan in Nederland. Dus ik heb toen Tele2 gebeld (02-06) en hier informatie over gevraagd. Krijg vervolgens te horen van die jongeman aan de telefoon dat ik me geen zorgen hoef te maken is alleen een waarschuwing word niet echt wat mee gedaan. Vervolgens vertel ik hem dat ik denk dat het geen waarschuwing is aangezien ik kan zien in de app dat ik extra kosten heb gemaakt, voor de mb’s die ik verbruikt hebt. Daarna heeft hij mij verzekerd dat ik geen extra kosten ga maken en dat dit dus niet op mijn eind factuur komt. Ik heb gevraagd of hij mij dit zwart op wit kan sturen via de mail, dat ik mijn gb’s kan blijven gebruiken zonder er extra kosten bij te krijgen. Hij had toen gezegd van ik kan zelf geen mails sturen, maar ik zal er een notitie van maken en je hoeft je echt geen zorgen te maken.
Nou als je dit hoort van tele2 zelf en hij het ook had nagevraagd aan zijn teamleider dan verwacht je een normale factuur niet dus.
Nu ben ik in juli en augustus op vakantie geweest en heb ik 2 veelste grootte facturen gekregen van tele2. Ik ben mijn gb’s en mijn abbomenten blijven gebruiken zoals ik dat deed omdat het mij verzekerd was dat ik geen extra kosten zou krijgen. En dat als nog heb gekregen.
Dus, ik wil nu dat jullie odido met een gepaste oplossing komen, want mij is de verkeerd informatie vertelt wat je ook kan terug beluisteren.