Skip to main content
Beantwoord

Klacht nav trustpilot review

  • 23 May 2024
  • 9 reacties
  • 131 Bekeken

N.a.v. de klacht gedaan door mijn ouder stuur ik hierbij nogmaals een verzoek om mijn klacht serieus te nemen. Via de klantenservice en via de mail krijg ik vrij kort door de bocht genomen antwoorden. Ik heb een rekening gekregen van meer dan 2000 smsjes naar diverse landen in Azie. Uiteraard heb ik dit niet gedaan en krijg ik het probleem niet opgelost. Niet via klantenservice/mail etc.. Mijn moeder heeft deze klacht neergezet omdat ik er zelf niet goed uitkom. De factuur is inmiddels betaald onder protest en ik zal helaas als er geen oplossing komt ook een klacht bij de geschillencommissie neerleggen om het bedrag terug te krijgen. Zie bijlage de review op trustpilot. Jullie kunnen contact opnemen met mij via mijn mobiel of mijn mailadres. 

 

9 reacties

ps er is een klacht ingediend en er is melding gemaakt bij de afdeling Fraude echter na toezeggingen dat het probleem opgelost zou worden en er teruggebeld zou worden heb ik het op die manier opgegeven. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi jverm, allereerst van harte welkom op de Community! Zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat je zo'n hoge factuur hebt ontvangen. Ik snap dat je daarvan schrikt. Ik zie inderdaad dat mijn collega's van Fraude vorige maand hebben gezien dat er Malware op je telefoon stond en dat ze toen direct een blokkade op uitgaande diensten hebben geplaatst om verdere kosten te voorkomen. Ik zie dat jouw mail inmiddels ook in een case klaarstaat voor mijn collega's van de finaniciële afdeling. Casenummer is 70931107. Ik zal morgen direct e.e.a. navragen bij mijn collega's van Finance en Fraude voor meer duidelijkheid en in de tussentijd zal ik de case voor Finance ook in de gaten houden. Zij zullen op je mail reageren, maar houd mij ook zeker op de hoogte. Mocht je begin volgende week nog niets van ze hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag in de case of er al een update is. Ik kan op dit moment niks beloven, maar ik doe er alles aan om je hier zo goed en spoedig mogelijk mee te helpen!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @jverm ,

Heb je de malware al van je telefoon kunnen verwijderen? Anders gaat het zodra de blokkade eraf gaat weer direct mis! Een volledige factory reset is het beste.

ik heb de factuur betaald maar hoop toch echt wel op een refund. 

Op advies van een collega op de klantenservice heb ik malware bites op mijn telefoon gezet nadat ik de mobiel heb teruggezet naar fabrieksinstellingen.

De sms blokkade mag erop blijven want dat gebruik ik nooit.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen J, snap ik volkomen! Goed dat je je telefoon terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen en malware bites erop hebt gezet. Ik zie dat mijn collega's nog niet aan je case zijn toegekomen, dus ik verwacht dat dit niet lang na het weekend zal worden. Mijn eigen collega is na het weekend ook terug. Ik zal dan direct met haar kijken of ik iets voor je kan doen wat betreft een mogelijke tegemoetkoming (of dat we reactie van de afdeling Finance moeten afwachten). Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt en van het weekend kan genieten. Weet dat ik in ieder geval voor je bezig ben! 😊

helaas blijft mijn 1 ster review staan en zal ik deze niet aanpassen. Ik ben gisteren teruggebeld maar er wordt gewoon hetzelfde gezegd als de weken ervoor. Dit betekent dat jullie 2 klanten gaan kwijtraken om de service die totaal niet verleend wordt, er wordt totaal niet meegedacht! 

Reputatie 7
Badge +14

Let.op dat ook als je naar een andere provider gaat malware op je toestel tot kosten kan leiden. Daar gaat een 1 ster review niets aan veranderen. Wat jij met je telefoon doet blijft je eigen verantwoordelijkheid. 

lekker kort door de bocht antwoord, volgens mij zijn jullie verantwoordelijk voor een veilig netwerk.

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen jverm, ik snap dat het antwoord niet fijn is en ik had op beter nieuws gehoopt. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar mijn collega's om te kijken of er toch nog iets is dat we voor je kunnen doen, maar houd er rekening mee dat de kans klein is. Als er malware op je telefoon staat is dat namelijk echt je eigen verantwoordelijkheid. Zodra ik een reactie heb laat ik het je uiteraard weten!

Reageer