Ik lees meerdere berichten van mensen die hun mobiele factuur niet kunnen inzien. Ik denk dat hetzelfde probleem voor ons ook geldt, want in de Odido app zie ik alleen de facturen en gegevens van ons internet + tv abonnement. Als ik onze mobiele nummers probeer te koppelen krijg ik een foutmelding dat deze al gekoppeld zijn. Kan dit opgelost worden? Ik heb het eerst telefonisch en via de chat geprobeerd maar daar krijg ik nu al een aantal keren te horen dat er niemand beschikbaar is en op een bericht dat ik via de site heb verstuurd komt geen reactie. Tot overmaat van ramp is mijn 5g-snelheid nu dramatisch laag geworden (0.17 Mbps download) maar ik kan dus niet zien of er ergens iets mis is met mijn abonnement.
Kan mobiele facturen niet inzien
Beste antwoord door DT87
Hi! Fijn om te lezen dat het in ieder geval gelukt is om je abonnement van Internet + TV te koppelen aan het telefoonnummer van je vriendin. Dit kon, omdat beide abonnementen bij ons bekend zijn onder dezelfde gegevens. Het gaat niet lukken om ook jouw telefoonnummer aan dit account te koppelen, omdat deze onder andere gegevens bij ons bekend is, namelijk je eigen gegevens. Om meerdere abonnementen aan één account te kunnen koppelen moeten deze allemaal 100% met elkaar overeen komen. Ik was er in eerste instantie niet van op de hoogte dat het abonnement van Internet + TV niet op jouw naam stond, mijn excuses hiervoor!
Voor jouw mobiele abonnement zou ik je daarom willen vragen om een eigen account aan te maken via deze pagina. Dit zou moeten lukken! Laat je het mij weten?
Yes, volgens mij is het nu gelukt en ik zie nu ook de facturen verschijnen, bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.