Skip to main content

Ik lees meerdere berichten van mensen die hun mobiele factuur niet kunnen inzien. Ik denk dat hetzelfde probleem voor ons ook geldt, want in de Odido app zie ik alleen de facturen en gegevens van ons internet + tv abonnement. Als ik onze mobiele nummers probeer te koppelen krijg ik een foutmelding dat deze al gekoppeld zijn. Kan dit opgelost worden? Ik heb het eerst telefonisch en via de chat geprobeerd maar daar krijg ik nu al een aantal keren te horen dat er niemand beschikbaar is en op een bericht dat ik via de site heb verstuurd komt geen reactie. Tot overmaat van ramp is mijn 5g-snelheid nu dramatisch laag geworden (0.17 Mbps download) maar ik kan dus niet zien of er ergens iets mis is met mijn abonnement.

Goedemorgen, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van je abonnement aan een Mijn Odido account. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je telefoonnummer op de achtergrond gekoppeld stond aan een leeg account. Dit heb ik zojuist voor je ontkoppeld, waardoor het nu weer voor jou mogelijk zou moeten zijn om je abonnement toe te voegen. Laat je mij weten of het nu wel lukt? 

Wat je databundel betreft kan ik alvast zien dat je nog voldoende data zou moeten hebben om van de volle snelheid gebruik te kunnen maken. Mocht je de problemen nog steeds ervaren, wil je mij dan laten weten of het hier om een specifieke locatie gaat? In veel gevallen helpt het al om je toestel een keer te herstarten, zodat de simkaart opnieuw contact kan maken met ons netwerk. Ik wacht je reactie af!


Ik denk dat hier nog een ander probleem speelt. Volgens mij hebben mijn vriendin en ik nu beiden een deel van het abonnement in ons account staan. Kan alles ontkoppeld worden van haar account of dat van mij zodat we alles netjes op 1 account kunnen zetten (2x mobiel + internet/tv)?


Het is me nu gelukt om het internet + tv te koppelen aan het mobiele abonnement van mijn vriendin. Dit loopt nu via haar e-mailadres. Als ik mijn telefoonnummer probeer te koppelen krijg ik echter een foutmelding, zie bijgevoegd screenshot. Ik krijg wel de verificatiemethode op mijn telefoon, als ik deze invul gaat het echter mis

 


Hi! Fijn om te lezen dat het in ieder geval gelukt is om je abonnement van Internet + TV te koppelen aan het telefoonnummer van je vriendin. Dit kon, omdat beide abonnementen bij ons bekend zijn onder dezelfde gegevens. Het gaat niet lukken om ook jouw telefoonnummer aan dit account te koppelen, omdat deze onder andere gegevens bij ons bekend is, namelijk je eigen gegevens. Om meerdere abonnementen aan één account te kunnen koppelen moeten deze allemaal 100% met elkaar overeen komen. Ik was er in eerste instantie niet van op de hoogte dat het abonnement van Internet + TV niet op jouw naam stond, mijn excuses hiervoor! 

Voor jouw mobiele abonnement zou ik je daarom willen vragen om een eigen account aan te maken via deze pagina. Dit zou moeten lukken! Laat je het mij weten?


Hoi, het lukt me wel om dit account aan te maken, maar moeten deze mobiele abonnementen dan niet gekoppeld worden in de Odido app om alle combinatievoordelen te krijgen?


Hallo @DT87, dat is niet nodig. Je kunt voor het abonnement wat niet toegevoegd kan worden in hetzelfde account, namelijk een aparte account aanmaken. Je kunt dan vervolgens via het kopje '’Klantvoordeel'’ deze activeren. Laat je even weten of het allemaal is gelukt? We horen het graag van je! 


Hi! Fijn om te lezen dat het in ieder geval gelukt is om je abonnement van Internet + TV te koppelen aan het telefoonnummer van je vriendin. Dit kon, omdat beide abonnementen bij ons bekend zijn onder dezelfde gegevens. Het gaat niet lukken om ook jouw telefoonnummer aan dit account te koppelen, omdat deze onder andere gegevens bij ons bekend is, namelijk je eigen gegevens. Om meerdere abonnementen aan één account te kunnen koppelen moeten deze allemaal 100% met elkaar overeen komen. Ik was er in eerste instantie niet van op de hoogte dat het abonnement van Internet + TV niet op jouw naam stond, mijn excuses hiervoor! 

Voor jouw mobiele abonnement zou ik je daarom willen vragen om een eigen account aan te maken via deze pagina. Dit zou moeten lukken! Laat je het mij weten?

Yes, volgens mij is het nu gelukt en ik zie nu ook de facturen verschijnen, bedankt!


@DT87 Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Sam en mij: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄


Reageer