Skip to main content

Hallo,

Sinds kort kan ik geen aankopen doen op google play store en krijg ik een error melding OR_FGE_23, daarnaast staat er nog steeds t-mobile/tele2/ben op terwijl het als ik vanuit ga Odido hoort te zijn.

Ik heb alles geprobeerd met geen succes.(nieuw sim, aankoop verwijderen, opnieuw inloggen, opnieuw aan en uit, google play aan en uit)

Graag zou ik will weten wat er aan de hand is en of het op te lossen is.

Hi ​@S.Ogli, wel zo fijn als je gewoon aankopen kunt doen in je Google Play Store, laten we samen naar een oplossing kijken! Goed dat je al zelf wat zaken hebt geprobeerd, zo kan ik je nog beter helpen. Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken, is dat er wellicht een blokkade voor App Store aankopen via je factuur staat ingesteld. Je kunt dat checken via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement-en-instellingen onder het kopje '’blokkades'’. 

Mocht je willen dat ik met je meekijk, vul dan even je volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 

Hi ​@Pharwin van Odido,

Aangezien er namelijk geen blokkades aan staat bij mijn pagina zou mee kijken wel fijn zijn.

Ik heb net mijn pagina aangepast en alvast bedankt voor de moeite.

Reageer