Skip to main content

Ik heb youtube premium wat 13.99 kost en word betaald via de factuur , maar jullie houden steeds 16.93 af , dat klopt dus niet

hoi ​@janelovesdoe ,

Het bijzondere hier is dat je een bestelling doet in de playstore en dat de playstore een betaling via een creditcard of de provider factuur regelt. Odido verzint die prijzen niet, maar de kosten worden dus rechtstreeks door de playstore naar de creditcard of provider gestuurd.

Je zou in eerste instantie dan ook even de beheerder van de playstore hiernaar moeten vragen. Daarnaast is ook nog even de vraag, is die 16,93 alleen de premium youtube of ook nog andere aankopen..Je hebt bijvoorbeeld ook nog een keer die Bingo gehad bijvoorbeeld.

Hoi Eric, ik heb altijd youtube via factuur gehad en is altijd goed gegaan,  eerder is het ook al fout gegaan en.  heb ik hier ook al n bericht over gestuurd en toen is het bedrag weer aangepast . Maar nu is het weer hetzelfde dat ik weer meer moet betalen als wat het kost ,mijn andere abonnementen lopen ook via playstore en dat kost gewoon de prijs die er staat , alleen bij jullie niet , er zit geen ander abonnement bij die 16.93 alleen youtube

Hi ​@janelovesdoe, wel zo fijn als je de juiste prijs betaald via je factuur. Ik heb gelijk meegekeken bij je abonnement en ik zie op je facturen en in je Mijn Odido account dat je € 13,99 betaald voor YouTube Premium via je factuur. Het gaat dus helemaal goed! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Reageer