Kosten zijn 5 euro per week!! Zomaar ongevraagd en vooral heel onduidelijk hoe en waarvoor je dit abonnement afsluit.
Internet staat bol van dit soort praktijken, dit bedrijf is geen onbekende.
Ik vindt dat T-Mobile geen kosten van dit soort dubieuze bedrijven bij klanten in rekening mag brengen.
Tmobile kan dat niet blokkeren omdat er mensen zijn die wel van die diensten gebruik willen maken
Misschien heb je onbewust op een link geklikt.
Lees hier wat je kan doen als het jou ook is overkomen.
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844
Eerst snel de sms betaaldiensten blokkeren (Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) in de app of op de site.
Inleiding
Ja, helaas had ik dit ook eerste keer 5 euro weg dacht ik kan nog maar was al gek, de week daarop nog een keer 5 euro, heel raar.
Gisteren zag ik opeens dat er weer 5 euro weg is.
Kosten 10 euro, maar ik zag het gelukkig op tijd, want ik las ook mensen die rond de 130 euro kwijt zijn.
Â
Toen gekeken op https://www.payinfo.nl/Â en toen zagen we IZEPLAY - Onbeperkt Games Spelen.
Bericht wat binnen kwam
Ik weet zeker dat ik nergens op heb geklikt, ik zag wel een bericht laatst binnen komen van IZEPLAY en Ik had dit wegeswiped en niet eens meer naar omgekeken.
Tip
Ga naar My T-Mobile en zorg er voor dat je betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) op blokkeren en voor de zekerheid ook betalingen van derde partijen, en ga naar https://www.payinfo.nl/ en druk op details en klik op afmelden.
Ik hoop dat ik mensen heb kunnen helpen, maar anders kan er altijd op gereageerd worden en doe ik mijn beste om mensen te helpenÂ
Â
Met Vriendelijke Groeten,
Senna Van Os
Â
Hi
Bedankt voor het delen van je tips! Hier hebben andere zeker wat aan.
Ik ben er zo boos over wat IZEPLAY betreft. Dit is gewoon pure oplichting. Ik heb ook nergens op geklickt en of geacepteerd. IZEPLAY is een agressieve dienst, die jou waarschijnlijk op de achter grond dingen laat accepteren. Het is de taak van T-Mobile om mensen hier tegen te beschermen.
Ik eis ook, dat ze al het geld terug betalen.Waardeloos dit
Hoi,
Tmobile kan dat niet blokkeren omdat er mensen zijn die wel van die diensten gebruik willen maken
Ga naar My T-Mobile en zorg er voor dat je betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) op blokkeren en voor de zekerheid ook betalingen van derde partijen, en ga naar https://www.payinfo.nl/ en druk op details en klik op afmelden.
T-mobile is niet verantwoordelijk voor deze dienst. Je kan proberen daar je geld terug te vragen.
Veel sterkte en s6 met het terug vragen van het in jouw ogen gestolen geld.
Greetzz
Des
Â
Veel sterkte en s6 met het terug vragen van het in jouw ogen gestolen geld.
Greetzz Des
Zegt hij/zij
Â
ZEEER profesioneel!!!!!! Dat moet je hebben als je bij Tmobile werkt!
Â
Â
Â
Hi
This subscriptions is starting automatically and this is totaly a scam. They are not asking for confirmation and just starting the subscription. You can see there is something wrong at the 1st bill if you are lucky. Otherwise you would be charged until you notice something is wrong.Â
Â
Tmobile should protect its customer. This is not an acceptable attitude from such a big company. Shame.
Hello
Have you allready stopped this subscription and blocked these kind of services?
See this topic for more information.
It’s an absolute scam and T-mobile doesn’t take any responsibility for passing on the bill.
I called T-mobile and they support agent told me they receive a bill each month from Izeplay and they charge me based on this bill. But they cannot share a copy of this bill or any information about it. It sounds like T-mobile is fully aware of what’s going on and it’s horrible customer service.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.