Skip to main content

Goedendag,

ik heb in mijn internet abonnement ingesteld dat ik graag de factuur per e-mail wil ontvangen. Maar ik ontvang vervolgens alleen emails dat mijn factuur in Mijn Odido staat, ipv dat deze bij de mail gevoegd zit.

Hi @Fonv, welkom op onze Community!

Dit klopt. We sturen niet automatisch de factuur mee, dit heeft met privacy redenen te maken. We laten je dus alleen weten dat er een facatuur klaar staat om te bekijken in Mijn Odido.

@Tommie van Odido , wat mateloos irritant. Tot Juli 2024 ontving ik netjes de factuur per email en kon ik die automatisch door laten sturen naar de boekhouding.  Nu wordt er zonder enige melding hierover ineens geen factuur meer gestuurd, ondanks dat ik dit toch echt goed ingesteld heb staan (zie screenshot).   Ik bepaal zelf wel of die “privacy redenen” belangrijk genoeg zijn om geen factuur meer te sturen. Daar is die instelling toch voor?

@Tommie van Odido , vandaag ontving ik mijn factuur voor glasvezel van Odido wel gewoon per email.

Wat ik hierboven schreef ging over de factuur voor mijn mobiele abonnement.  Wat is het verschil qua privacy?

Iets zegt mij dat het toch eerder een fout in het systeem is, die ervoor zorgt dat soms, ondanks de juiste instelling, geen factuur meegestuurd wordt in de email.

Reageer