Goedendag,
ik heb in mijn internet abonnement ingesteld dat ik graag de factuur per e-mail wil ontvangen. Maar ik ontvang vervolgens alleen emails dat mijn factuur in Mijn Odido staat, ipv dat deze bij de mail gevoegd zit.
Goedendag,
ik heb in mijn internet abonnement ingesteld dat ik graag de factuur per e-mail wil ontvangen. Maar ik ontvang vervolgens alleen emails dat mijn factuur in Mijn Odido staat, ipv dat deze bij de mail gevoegd zit.
Hi
Dit klopt. We sturen niet automatisch de factuur mee, dit heeft met privacy redenen te maken. We laten je dus alleen weten dat er een facatuur klaar staat om te bekijken in Mijn Odido.
Wat ik hierboven schreef ging over de factuur voor mijn mobiele abonnement. Wat is het verschil qua privacy?
Iets zegt mij dat het toch eerder een fout in het systeem is, die ervoor zorgt dat soms, ondanks de juiste instelling, geen factuur meegestuurd wordt in de email.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.