Skip to main content

Hoi David,

 

de incassodatum gaan nog steeds apart afgeschreven worden.

 

kunnen jullie hier nogmaals naar kijken?

Hallo @FSebel 

Bedoel je hiermee te zeggen dat het te incasseren bedrag nog steeds in ijermijnen wordt geïncasseerd? Je kan in je T-Mobile account het openstaande bedrag in één keer betalen via IDEAL.

En gaat het om een mobiele abonnement of thuis abonnement?


Ik wil voor al mijn abonnementen dezelfde Incassodatum hebben.


Hoi @FSebel, goed dat je het aangeeft hier, ik help je graag meteen! Gaat het om Mobiel of is het een voor thuis contract? Mocht het om Mobiel gaan, dan plaats ik jouw topic graag in het juiste subforum! 😉


Het gaat om 2 mobiele abonnementen


Aah top, thanks voor je razendsnelle reactie: ik plaats je topic aan de mobiele kant en zal een moderator taggen! @Hajar of @David Kunnen jullie helpen? 😄


Hallo @FSebel

De factuur wordt gemaakt binnen 3 dagen na de start van een nieuwe contractperiode en vervolgens wórdt hij binnen 8 dagen geïncasseerd.

Bovenstaande geldt voor elk abonnement 


@FSebel 

Ik wil graag kijken of ik wat voor je kan betekenen. Heb je een voorkeur voor een incassodatum? Dan ga ik controleren of het mogelijk is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met de mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de iban? Dan help ik je graag verder.