Ik heb het abonnement binnen de periode van 14 dagen (maart) opgezegd en moest de eerste rekening betalen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij zeiden dat ik mijn volgende factuur in april zou terugkrijgen. Ze e-mailden een gedeeltelijke terugbetaling. Ik nam opnieuw contact met ze op, ze zeiden dat ze het volledige bedrag op de volgende factuur zouden terugbetalen. Het is vandaag 6 juni en er is nog geen bedrag op mijn rekening bijgeschreven. Ik heb het nummer niet eens ingeschakeld, dus ik heb geen toegang tot facturen.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Ik zie dat dit topic over het hoofd is gezien. Excuses daarvoor! Is het inmiddels opgelost of kan ik je nog steeds helpen? Als je mij hulp nog nodig hebt, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.