Beste @Daniel0791 ik zet even je vorige bericht hier want anders is het te verwarrend.Probeer het nu wel bij dit topic te houden. Anders is het te veel zoeken voor de meerdere moderators
Vorige reactie Klik hier
Daniel laat wel even weten om welk dossier het nog gaat.
klantnummer indien bekend, het gaat om meerdere dossiers namelijk allemaal met H codering
-> 43691912
-> 61547563
-> 67092748
-> 69060443
-> 69104992
Hoi @Cristien inderdaad sorry voor de dubbele post, excuses!
heb enkel een mail gekregen met dit nummer:
69104992 die is verwijderd.
Weet niet of ze de andere aan hetzelfde nummer hebben gekoppeld en maar 1 mail hebbben verstuurd,
maar anders voor de overige klantnummers / dossiernummers nog graag doorsturen naar de juiste afdeling
dus voor de andere nog graag even doorsturen naar de juiste afdeling, hopelijk kan je mij daarbij helpen.
alvast heel erg bedankt voor het meedenken
Die afdeling is enkel te bereiken via incasso@odido.nl
Wat bedoel je @eric , @Marciano van Odido had dit doorgestuurd naar de juiste afdeling, enkel is er wellicht miscommunicatie dat het om meerdere dossiers gaat / klantnummers , heb namelijk reactie op 1 verzoek, of het is samengevoegd tot 1 email geen idee.
hoor graag van jullie
Hoi @Cristien inderdaad sorry voor de dubbele post, excuses!
heb enkel een mail gekregen met dit nummer:
69104992, dus voor de andere nog graag even doorsturen naar de juiste afdeling, hopelijk kan je mij daarbij helpen.
alvast heel erg bedankt voor het meedenken
Nee daar kan ik niet bij helpen je moet wachten op hulp van de moderators
Je kan zelf vast àlles mailen naar incasso@odido.nl met de juiste gegevens bewijsstukken en uitleg waarom dit verzoek.
- Alle 06-nummers waar het om gaat
- Geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
- Gaat het om een oud T-Mobile of oud-Tele2 abonnement?
Hou er rekening mee dat het erg druk is en er veel vrije dagen aankomen.
Laat hier de moderators wel even weten of je de gegevens hebt doorgestuurd,
Succes en fijne feestdagen
Geachte !
Bedankt voor de snelle reacties
ik heb zojuist een mail gestuurd, @Cristien @Marciano van Odido
zal het in de gaten houden, mochten jullie wat meer te weten komen, hoor ik het graag.
Hi @Daniel0791, ik kijk ook graag met je mee! Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Daarnaast vermoed ik dat voor dat nummer de BKR-registratie al is verwijderd, omdat je al een mail hebt ontvangen. Kun je het telefoon- of klantnummer van de andere BKR-registratie vermelden in je profiel? Had je voor dat nummer ook gemaild? Dan kan ik met je meekijken en het navragen bij onze collega!
@Pharwin van Odido
onwijs bedankt voor het meekijken! Zeer gewaardeerd
zie mail hieronder betreft de andere klantnummers, allemaal op mijn naam, odido / voorheen Tmobile
dit ook aangepast in mijn profiel, deze mail heb ik doorgestuurd, 1 daarvan is verwijderd bij BKR
Update:
Na contact via het Odido Forum , zojuist mail gekregen dat het verwijderen van dossier nummer 69104992 is verwijderd,
Verneem graag betreft de andere dossier nummers / klantnummers
Allemaal uit hetzelfde jaar, met mijn ex vrouw, die alle post stukken niet had doorgestuurd, na onze relatiebreuk
Alles is al geruime tijd betaald, waardoor ik geen kant op kan betreft hypotheek.
> 43691912
-> 61547563
-> 67092748
-> 69060443
-> 69104992 inmiddels verwijderd door jullie
Graag een update als de email in goede orde is ontvangen
Hi @Daniel0791 dank voor de toelichting! Wegens de feestdagen zijn er meerdere collega's afwezig, maar ik heb de vraag inmiddels uitstaan bij een andere collega of hij tussendoor mee kan kijken. Ik kan geen garantie geven, maar ik ga mijn best doen. Kun je wel nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer aanpassen in je profiel? Ik zie namelijk dat deze nog steeds niet overeenkomen bij het telefoonnummer uit je profiel.
Hoor het graag van je!
@Pharwin van Odido onwijs bedankt! Helemaal
blij mee, nogmaals thanks voor het doorzetten, ik
hoor het dan graag mits je wat meer te weten bent gekomen.
alvast hele fijne dagen,
zojuist aangepast, maar heb in de tussentijd een andere bankrekening, zoals aangaf ging voorheen alles via een gezamenlijke rekening, deze is beëindigd
volgens mij moet het nu juist zijn
Hi @Daniel0791 thanks voor het invullen van de juiste gegevens in je profiel! Ik heb de case gevonden n.a.v. je mail naar onze incasso afdeling. Het gaat om een oud mobiel abonnement, waarvan het nummer eindigt op ***7457, kan dat kloppen? Ik heb de case inmiddels doorgestuurd naar mijn collega, zodat hij ernaar kan kijken. Echter, zie ik bij dat nummer nog wel een aardig groot bedrag openstaan. Het gaat om € 783,72. Die zijn tot op het heden nog steeds niet betaald, klopt dat? Om de BKR-registratie te kunnen verwijderen voor dit abonnement, dient het bedrag wel alsnog te worden betaald.
Je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je oude facturen), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra alles is betaald, kan de BKR-registratie voor dat abonnement worden verwijderd.
Ik kan verder niets anders vinden op deze registratienummers. Daar laat ik aan mijn collega over, aangezien hij toegang heeft tot de systemen van het BKR.
Thanks, jij ook alvast hele fijne feestdagen gewenst!
Hoi @Pharwin van Odido
echt onwijs bedankt! !
thanks voor de moeite die je neemt om te helpen.
kan ik je prive hier ook een bericht sturen, ik ben nu ingelogd namelijk op mijn BKR overzicht.
Wellicht kan ik je nogmaals de klantnummers doorsturen, van BEN , is inmiddels ook odido toch?
vreemd daar moet ik even dubbel naar checken dan, heb echt onwijs veel facturen in 1 keer betaald, zie hier alles op betaald en beëindigd staan.
maar ik kijk het even na
@Pharwin van Odido
contractnummers:
3055767
69104992
69060443
67092748
69104992
@Daniel0791 Geen dank! Het klopt dat Ben ook onder ons valt, maar zij hebben hiervoor wel hun eigen aparte afdeling. Als er kredieten voor een Ben abonnement openstaan, kun je hiervoor het beste contact opnemen met Ben. Alleen zij kunnen met je meekijken in hun eigen systemen. Mijn collega van de incasso afdeling ziet dat er bij sommige registratienummers nog kredieten openstaan en bij anderen niet. Hij zal dit in de loop van de dag nog grondig moeten nakijken en komt per mail bij je terug met een terugkoppeling! Check goed na welke kredieten je al hebt afbetaald en welke nog openstaan. Dit zou ons en jou natuurlijk erg helpen om de BKR-registratie zo snel mogelijk te kunnen verwijderen.
@Pharwin van Odido
Thanks nogmaals voor je service
is goed, als je collega het mij kan toesturen kan ik het in orde maken.
wellicht kan je collega de kredieten afmelden welke volledig zijn betaald, zodat ik weet wat er speelt
top! Misschien stom om te vragen heb jij een contact hoe ik BEN kan bereiken, hun hebben namelijk geen community zoals Odido.
Er is wel een community bij Ben hoor.
@eric
ik zie het! Ga er gelijk achteraan
thanks
fijne dagen gewenst allemaal! En bedankt voor de top service
@Daniel0791 Ik heb het doorgegeven aan mijn collega, hij zal per mail hierover bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Thanks en jij ook hele fijne dagen gewenst!