Beste Odido,
Na gisteren 2 keer contact te hebben gehad met jullie, aan de telefoon en in de winkel, laat dit grote probleem mij niet los!
In november een data only abonnement afgesloten voor onze tv op de camping en tot 2 dagen geleden met tevredenheid gebruik van gemaakt. Nu is blijkbaar eergisteren avond deze gehackt en zijn er in een mum van tijd 100en smsjes a 0.25 cent verstuurd met een eindbedrag van 438 euro!!! De medewerker aan de telefoon gaf aan dat jullie dit normaal blokkeren, maar door de snelheid jullie te laat waren...Wij als leek en met de informatie die ons verstrekt is, hadden niet eens een idee dat deze mogelijkheid bestond.
Na 2 keer contact wordt ons doodleuk verteld af te wachten tot de factuur komt en dan maar een klacht in te dienen. Jullie begrijpen hopelijk toch ook wel dat zo'n bedrag zo schokkend is dat wij dit niet willen afwachten. Fraude afdeling zou niet bestaan, taak zou worden aangemaakt, email zou ik krijgen etc. Tot op heden niets ontvangen. Blokkades zijn geplaatst maar nu?? Graag zsm dit probleem oppakken vanuit jullie kant.
In 2024 zou je er toch vanuit moeten kunnen gaan wij veilig tv kunnen moeten kijken..