Beste Brandon,
Bedankt voor jouw reactie op trustpilot. Het is jammer dat het zover moet komen omdat ik het geprobeerd heb netjes af te handelen. Voor de duidelijkheid, ik handel namens mijn zoon Wesley. Hij is nog te onervaren voor dit soort situaties. Daarom heb ik deze zaak overgenomen.
Bij communicatie via e-mail kies dan het voor het adres dat via dit account staat geregistreerd.
Ik begrijp niet goed of dit schrijven door iedereen kan worden gelezen of alleen door de medewerkers van Odido. Daarom ben ik terughoudend met privé gegevens in dit bericht te zetten.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tekst op Trustpilot
Doordat mijn zoon geen werk kon vinden heeft hij een achterstand opgelopen bij Odido. Hiervoor heb ik gebeld en een betalingsregeling getroffen. Dat dacht ik althans.. Ik heb aan de medewerker gevraagd om onze afspraken schriftelijk te bevestigen. Dat was niet nodig, hij had het in het systeem neergezet. De naam van de medewerker is bij mij bekend! De achterstand ging van 400 euro naar 787 euro. Huh...(Probeer het verhaal zo kort mogelijk te vertellen.) Uiteindelijk toch akkoord gegaan. Krijgen wij een schrijven van een incassobureau. Of wij een bedrag van 1106 euro kunnen overmaken. Wettelijk incassokosten zijn maximaal 15%. Dit is meer dan 30%!!! Ik gebeld naar het incassobureau. die kunnen niets doen. En werd terug verwezen naar Odido. Voor een derde keer teruggebeld naar Odido. Die konden niets doen en verwezen toch terug naar het incasso bureau. Bij het vragen naar de naam van de dame die ik aan de telefoon had bij Odido, werd de verbinding meteen verbroken. Dit was de hel van Odido in het kort!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In afwachting van jouw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Michel