Skip to main content

Hoge incassokosten betalingsregeling - ref: 1.21015096

• is een Top Poster
  • 16 reacties

Beste Brandon,

Bedankt voor jouw reactie op trustpilot. Het is jammer dat het zover moet komen omdat ik het geprobeerd heb netjes af te handelen. Voor de duidelijkheid, ik handel namens mijn zoon Wesley. Hij is nog te onervaren voor dit soort situaties. Daarom heb ik deze zaak overgenomen.

Bij communicatie via e-mail kies dan het voor het adres dat via dit account staat geregistreerd.

Ik begrijp niet goed of dit schrijven door iedereen kan worden gelezen of alleen door de medewerkers van Odido. Daarom ben ik terughoudend met privé gegevens in dit bericht te zetten.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tekst op Trustpilot

Doordat mijn zoon geen werk kon vinden heeft hij een achterstand opgelopen bij Odido. Hiervoor heb ik gebeld en een betalingsregeling getroffen. Dat dacht ik althans.. Ik heb aan de medewerker gevraagd om onze afspraken schriftelijk te bevestigen. Dat was niet nodig, hij had het in het systeem neergezet. De naam van de medewerker is bij mij bekend! De achterstand ging van 400 euro naar 787 euro. Huh...(Probeer het verhaal zo kort mogelijk te vertellen.) Uiteindelijk toch akkoord gegaan. Krijgen wij een schrijven van een incassobureau. Of wij een bedrag van 1106 euro kunnen overmaken. Wettelijk incassokosten zijn maximaal 15%. Dit is meer dan 30%!!! Ik gebeld naar het incassobureau. die kunnen niets doen. En werd terug verwezen naar Odido. Voor een derde keer teruggebeld naar Odido. Die konden niets doen en verwezen toch terug naar het incasso bureau. Bij het vragen naar de naam van de dame die ik aan de telefoon had bij Odido, werd de verbinding meteen verbroken. Dit was de hel van Odido in het kort!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In afwachting van jouw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Michel

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

Hoi Michel, bedankt voor het 06-nummer van je zoon. Goed om wellicht in de toekomst te weten. Als je via deze link naar je profiel gaat, klik je op 'Bewerk profiel’ en daar kan je alle privégegevens invullen. Ik heb in ieder geval direct meegekeken naar alle kosten en ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik merk namelijk dat er wat verwarring is ontstaan over de kern en oorzaak van de kosten. Het totale bedrag van € 1106,37 bestaat uit openstaande facturen, toestelkrediet, schadevergoeding van het abonnement en administratekosten. Zie het overzichtje hieronder. Door te lang de betalingsachterstand te hebben is het abonnement opgezegd en betaal je hiervoor de schadevergoeding van het abonnement en zijn er administratiekosten in rekening gebracht. Bij het stoppen van het abonnement moet ook het resterende toestelkrediet in één keer betaald worden. 

• Openstaand bedrag december = € 787,43 (bestaat uit € 581,48 toestelkrediet + € 187,82 schadevergoeding abonnement + € 18,13 standaard maandkosten december)
  • Administratiekosten 29 januari = € 47,99
  • Factuur januari = € 70
  • factuur augustus = € 60,95
  • Factuur september = € 70
  • Factuur oktober = € 70

Zoals je ziet zijn er geen incassokosten van € 319 van toepassing. Ik snap dat het een aardig bedrag is en dat het niet ideaal is, maar het goede nieuws is dat de kosten wel kloppen. De openstaande rekeningen dienen nog betaald te worden. Heb je hiermee meer duidelijkheid over de kosten? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar!

40 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 929 reacties
  • 24 februari 2025

Beste Michel.

Dit is inderdaad een open forum (voor klanten maar waar ook medewerkers van Odido helpen).

Je kunt je gegevens in je profiel hier op de community echter wel gewoon aanvullen met klantgegevens, geboortedatum en laatste 4 cijfers van de bank. Dit zijn GEEN open gegevens en kunnen alleen door de moderators (medewerkers van Odido) ingezien worden. Ze hebben deze daar nodig om de verificatie van klantgegevens te voltooien. Anders kunnen/mogen ze niets inzien in de Odido systemen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi ​@Mic250. 

Een betalingsregeling is inderdaad mogelijk bij Odido, maar dat geldt voor 1 factuur die je eventueel niet in 1 keer kunt betalen. Een achterstand van 400 euro klinkt alsof het om meerdere facturen gaat. 

Die betalingsregeling moet dan wel zijn aangevraagd zonder dat de factuur al dusdanig in het incasso process is dat er een incassobureau bij betrokken is. Als er namelijk meerdere facturen onbetaald worden zal het abonnement éénzijdig worden opgezegt en de resterende bedragen in 1 keer op een eindfactuur komen en opeisbaar worden. Dat loopt dan via een incassobureau die inderdaad zelf ook nog kosten toevoegd.

Zodra het proces bij een incassobureau loopt zal klantenservice geen informatie meer kunnen geven. Het klopt dus dat die naar het incassobureau wijzen.  Maar je hebt natuurlijk wel recht om te weten hoe die 1106 euro is opgebouwd. Je kunt inderdaad niet voorstellen dat dit 30% kosten van het incassobureau is. 

Mijn tip, vraag het incassobureau naar een uiteenzetting van die 1106 euro, of heb je die wellicht al gehad? Dan zie je een opbouw van de hoofdsom, wellicht rente en incassokosten. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 24 februari 2025

Ik heb een betalingsregeling getroffen telefonisch met Hilal. Eind februari zou het complete bedrag van 787 euro door ons worden overgemaakt. Ik vroeg om een schriftelijke bevestiging. Die kreeg ik niet, maar kon gewoon in februari alles betalen.

Ik merk totaal geen tegemoetkoming. Het lijkt op trustpilot met jullie reactie dat jullie dit probleem willen oplossen, maar krijg geen enkele handreiking. Jullie reactie was gewoon voor de bühne! 

De € 787,- wil ik meteen betalen, wanneer de belachelijke incasso kosten van € 319,- worden ingetrokken. Die meer dan 30% procent bedragen ipv de maximale wettelijke 15%

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 929 reacties
  • 24 februari 2025

Schijnt dat er dus wel een afspraak gemaakt is. Ik heb ook het idee dat het callcenter wat voor Odido werkt (want dat is gewoon een ander bedrijf) niet zoveel goede deskundig en meedenkende mensen heeft. (Doe daar wat aan Odido !!)

Er komt hier binnenkort een Odido medewerker langs (te herkennen aan "van Odido" achter de naam) die het een en ander door kan nemen en op kan lossen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 24 februari 2025

Er zijn inderdaad telefonisch afspraken gemaakt. In mijn beleving rechtsgeldig. Bij navraag bij onze rechtsbijstand, is telefonische afspraak niet rechtsgeldig. Mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst, zo heb ik geleerd. Blijkbaar niet. Of niet meer. 

Het is gek dat Odido klanten met een financieel geschil, doorstuurt naar een forum waar andere klanten kunnen reageren op het financiële geschil. En inderdaad zal Odido een call center hebben ingehuurd voor deze klus. Dan krijg je niet mensen te spreken die betrokken zijn bij Odido.  

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi ​@Mic250. 

De klantenservice van Odido kan niet treden in incassotrajecten die inmiddels bij het incassobureau liggen. Blijft natuurlijk belangrijk te snappen hoe je van 787 met 319 euro incassokosten te maken kan krijgen. Die duidelijkheid kan een moderator je niet geven, ook die zijn geen onderdeel van het incassobureau.

Het incassobureau moet je toch een specificatie kunnen geven en als er 319 euro opslag is zal je rechtsbijstandverzekering daar waarschlijk wel bij kunnen helpen.  Maar het kan bijvoorbeeld deels ook afkoopkosten van je abonnement zijn, dat moet dus blijken uit die specificatie van het incassobureau.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 929 reacties
  • 24 februari 2025
eric schreef:

De klantenservice van Odido kan niet treden in incassotrajecten die inmiddels bij het incassobureau liggen.

Dit is natuurlijk onzin. Er schijnen afspraken gemaakt te zijn. Dan behoort Odido dit niet uit handen te geven. Dat is hun fout en dat kunnen ze gewoon corrigeren door de opdracht naar het incassobureau in te trekken (en eventuele kosten van het incassobureau voor zichzelf te nemen). Een klant hoort hier niet mee opgezadeld te worden.

Maar goed… hier moet gewoon z.s.m. een moderator naar kijken.

U kunt gedurende het gehele traject (ook gedurende de eventuele procedure) de opdracht intrekken om de relatie met uw klant te herstellen. U zult in dergelijke gevallen wel met uw klant een afsrpaak moeten maken over de gemaakte incassokosten, of deze kosten zelf dragen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 24 februari 2025

rvk01

Dank voor jouw reactie. Het is een redenatie die ik met jou deel. En eentje van een gezond verstand.

Ben benieuwd of er een moderator reageert. Want nogmaals, ik vind dit een gekke situatie. Dat een klant met een financieel geschil naar een forum wordt gestuurd en niet persoonlijk te woord wordt gestaan.

En dat de customer service afdeling ons niet kunnen helpen, terwijl het daar verkeerd is gegaan. En zelfs

de verbinding verbreken wanneer ik alle argumenten nogmaals op noem. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 26 februari 2025

Welkom op onze community! ​@Mic250. 

Super bedankt dat je contact met ons opneemt n.a.v. jouw Trustpilot review. Uiteraard wil ik je graag meer opheldering geven over de situatie van jouw zoon. Dat doe ik graag! 

Op dit moment heb ik alleen nog geen volledige verificatie, deze heb ik wel echt nodig om mee te mogen kijken. Wil je de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is toevoegen aan je community profiel?

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, ga ik gelijk aan het werk. Ik ben er voor jullie! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 26 februari 2025

Beste Teresa,

Ik wil geen opheldering. Ik heb namelijk z'n 3 uur met drie medewerkers en een incassobureau aan de telefoon gezeten. En dan heb ik nog niet over de wachttijd. Ik weet precies wat er aan de hand is. Wij willen een oplossing! 

Wij zijn ten onrecht op kosten gejaagd, door verkeerd handelen van de customer service medewerkers. Hierdoor moet er € 319 extra worden betaald i.v.m. kosten van een incassobureau die in plaats van de wettelijke maximale. 15% wel 30% kosten berekenen. Dus  beste Teresa, verras ons!

Laatste 4 cijfers XXX

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Michel, bedankt voor het doorgeven van de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik heb deze ook meteen weer verwijderd. Deze stonden namelijk openbaar. Zet je alleen nog je 06-nummer in je profiel? Dan kan ik je account erbij pakken en dan kijk ik graag wat precies de situatie is en hoe we dit kunnen oplossen. Laat ik allereerst zeggen dat wat ​@eric hierboven heeft aangegeven geen onzin in. Als een incassobureau e.e.a. heeft overgenomen kunnen we niet altijd alles persoonlijk meer inzien of oppakken. Wat betreft het feit dat je van Trustpilot naar de Community wordt verwezen; we vragen je eigenlijk altijd om via Facebook of X contact met ons op te nemen. De Community is een klant-helpt-klant Community, maar mijn collega's geven de Community als 3e optie, mocht je geen Facebook of X hebben. Wij helpen je dan uiteraard wel verder. 

Laat je het me weten als het 06-nummer van Wesley in je profiel staat? Dan ga ik voor je aan de slag!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 3 maart 2025

Hoi Marciano,

ik ben alleen ingelogd op de site van deze community. Op de website van Odido heb ik geen account. Het mobiele nummer van mijn zoon is XXX. Ik ga er vanuit dat het op deze manier voldoende is. Op deze site kon ik geen profiel vinden. Met behulp van referentie bovenaan deze pagina kunnen ook alle gegevens worden ingezien bij Odido, neem ik aan!?

Bij voorbaat dank.

[06-nummer verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar]

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 3 maart 2025

@Mic250.  Om Op deze site te posten heb je een account moeten aanmaken. In dat account staan wat opties die je kan invullen Er staat altijd ‘PRIVÉ’ achter. Klik rechtsboven op je naam - kies instellingen  en daar vul je alles zoveel mogelijk in. 
Succes en fijne avond

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi Michel, bedankt voor het 06-nummer van je zoon. Goed om wellicht in de toekomst te weten. Als je via deze link naar je profiel gaat, klik je op 'Bewerk profiel’ en daar kan je alle privégegevens invullen. Ik heb in ieder geval direct meegekeken naar alle kosten en ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik merk namelijk dat er wat verwarring is ontstaan over de kern en oorzaak van de kosten. Het totale bedrag van € 1106,37 bestaat uit openstaande facturen, toestelkrediet, schadevergoeding van het abonnement en administratekosten. Zie het overzichtje hieronder. Door te lang de betalingsachterstand te hebben is het abonnement opgezegd en betaal je hiervoor de schadevergoeding van het abonnement en zijn er administratiekosten in rekening gebracht. Bij het stoppen van het abonnement moet ook het resterende toestelkrediet in één keer betaald worden. 

• Openstaand bedrag december = € 787,43 (bestaat uit € 581,48 toestelkrediet + € 187,82 schadevergoeding abonnement + € 18,13 standaard maandkosten december)
  • Factuur januari = € 70
  • Factuur oktober = € 70

Zoals je ziet zijn er geen incassokosten van € 319 van toepassing. Ik snap dat het een aardig bedrag is en dat het niet ideaal is, maar het goede nieuws is dat de kosten wel kloppen. De openstaande rekeningen dienen nog betaald te worden. Heb je hiermee meer duidelijkheid over de kosten? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 5 maart 2025

Beste Marciano,

Wij krijgen 2 keer verkeerde financieel informatie wanneer ik telefonisch zaken probeer te regelen met Odido. Naar mij is telefonisch gecommuniceerd, eerste een bedrag van € 400,- Daarna werd het

Het tweede gesprek € 787,43 Dat was het hele bedrag wat nog open stond. Ik heb gevraagd om dit per mail te bevestigen. Dat was niet mogelijk. Ik hoor net van mijn zoon dat het incassobureau op 21 januari een mail heeft gestuurd naar mijn zoon. Zijn fout dat hij mij deze mail niet eerder heeft laten zien. Maar blijft onverhoopt staan dat wanneer het Odido account niet meer toegankelijk is en wij communiceren met een Customer Service die steeds verkeerde financiële informatie geeft, waar wij op moeten handelen. 

En dat deze Customer Service de gegeven informatie niet schriftelijke willen bevestigen. Dat wij tot wanhoop worden/zijn gedreven. En ik meer dan 6 uur met deze zaak bezig ben. Telefonische wachten en gesprekstijd en op dit forum communiceren. Dat het allemaal voorkomen had kunnen worden als de communicatie van Odido op orde was geweest. 

Nu de berekening

Het abonnement kost € 70,- voor twee jaar is dat € 1.680,-

Er is inmiddels € 1.072,- betaald. Blijft een bedrag over van € 608,-

Onze berekening is dus dat wij € 608 nog moeten betalen 

En jullie berekening € 1.106,37

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 5 maart 2025

Waarschijnlijk zit er ook nog een rente component in. Dus als de factuur niet betaald wordt lopen de incassokosten weer verder op. In het verleden was het proces dat als je eenmaal de factuur bij een incassobureau had zij de single point of contact waren. Nu praat je met allerlei verschillende Odido klantenservice medewerkers en een moderator,  dat maakt een eenduidig verhaal moeilijk. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 6 maart 2025

Rente van € 498.37 in een jaar tijd? Omdat er een paar keer niet kon worden betaald…..Dit is al een derde van het hele bedrag dat over twee jaar tijd normaal zou worden berekend.  

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 929 reacties
  • 6 maart 2025

Odido geeft een opsomming van bedragen die nog niet betaald zijn. Er lijkt alleen sprake te zijn van €47,99 als kosten. De rest zijn bedragen die voor het abonnement zijn.

Let op dat je bij een abonnement vaak ook een eerste initieel bedrag betaald voor een toestel. Die zit dan niet in die €70 abonnementskosten.

Kijk dus verder goed waar de €1072 voor betaald is en of er een initieel bedrag betaald moest worden en of je dus reeds bedragen betaald hebt die in de opsomming van Odido staan.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 8 maart 2025

Wij gaan de handdoek in de ring gooien. Wij zijn er helemaal klaar mee. Vanaf december proberen ik afspraken te maken met Odido. Op dit forum al weer 12 dagen bezig en nog steeds geen resultaat.

Het is triest dat Odido na het sluiten van mijn zoon zijn account, een aantal keer verkeerde informatie geeft, waar wij op moeten handelen. Zoals al eerder aangegeven. Net als het de schuld van mijn zoon is dat het zover heeft moeten komen. (het sluiten van het account) Daar heb ik het echt wel met hem over gehad. 

Na een berichtje op Trustpilot komt er een reactie. Het lijkt net alsof Odido de situatie wilt oplossen. Wordt doorverwezen naar dit forum. Waar klanten, klanten helpen. Echt een raar concept! Wanneer je het beste met je klanten voor hebt, dan zorg je dat er een afdeling is die klanten met problemen telefonisch te woord staat. Zodat de zaak meteen wordt afgehandeld.  

Ik ben Odido moe. En volgens mij ben ik niet de enige. 64% van de 11.934  reacties op trustpilot is er ook klaar mee. Zij geven Odido 1 ster.  Voor mij is Odido nu een scheldwoord.  Rest mij nog iedereen te bedanken die heeft gereageerd. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 8 maart 2025

Het uitgangspunt is dat als een zaak bij een incassoburea loopt dat het single point of contact is. Ik weet ook niet of Klantenservice en moderators realtime de status van een vordering bij een incassobureau kunnen inzien…

Maar het forum is geen chat met de klantenservice, dus er zit tijd tussen posts van jou en een moderator.  Je spreekt met een specifieke moderator in een topic en die persoon is er ook niet elke dag. Dus hier is geduld ook een schone zaak. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Mic250. ik snap jullie sentiment. Maar zoals mijn collega Marciano in het eerdere bericht had aangegeven, zijn dit gewoon de kosten voor zijn abonnement. Er staan nog wat facturen open + extra kosten voor het niet op tijd betalen van zijn facturen. Als je alle bedragen bij elkaar optelt, kom je uit op het bedrag van € 1106,37 wat nog openstaat bij zijn abonnement. We raden je aan om het totaalbedrag zo snel mogelijk te betalen. Dit kan via de iDeal knop in zijn Mijn Odido account of het bedrag kan handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 worden overgemaakt t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. 

Het is niet nodig om onze bedrijfsnaam als scheldwoord te gebruiken (al vind ik het best creatief). Daarnaast hebben we inderdaad contact met je opgenomen n.a.v. je TrusPilot review, zodat we met je mee konden kijken. In dit geval heeft mijn collega Marciano dat gedaan en je ook meer duidelijkheid gegeven over de openstaande bedragen. Als er iets onterechts in rekening was gebracht, dan hadden we dit natuurlijk graag voor je vergoed. Maar in dit geval kloppen de bedragen en dient het gewoon betaald te worden. Overigens is onze Community niet de enige manier om met ons in contact te komen. Je kunt ook terecht bij ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Of je kunt uiteraard altijd telefonisch contact opnemen door te bellen naar 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij staan je graag te woord, zodat het inderdaad meteen wordt afgehandeld! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 10 maart 2025

Beste Pharwin

Bedankt voor jouw uitgebreide reactie. De eerste betaling naar het incasso bureau is al gedaan.

Terwijl ik je voorgangers heb gevraagd of ik meteen rechtstreeks aan Odido kan betalen en niet aan het incassobureau.  Dat was niet mogelijk! Lees maar terug in de tekst…….

Blijft onverhoopt staan dat Odido telefonisch fouten heeft gemaakt.

Maar nu kom ik toch weer terug op mijn berekening, waarop ik graag een reactie wil.

Het abonnement kost maandelijks € 70,- Voor twee jaar is dat een totaal van € 1.680,-

Er is inmiddels betaald € 1.072,- Dit zijn alle bedragen bij elkaar opgeteld die zijn betaald!

(plus in maart 93 euro aan incassobureau)

Blijft er een te betalen bedrag over van € 608,-

En jullie berekening laat zien dat er nog een bedrag van € 1.106,37 openstaat

Dat is € 498,37 meer dan het twee jarig abonnement kost

Hoe verklaart u dit verschil?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Michel, 

op 1 februari 2024 is het nieuwe abonnement(verlenging) van start gegaan. De maandkosten zijn inderdaad € 70 voor abonnement + toestelkrediet. Er zijn voor 9 maanden facturen opgesteld (vóór de factuur met de afkoopsom). 9 x € 70 is € 630. Dit zou er betaald moeten zijn. Echter, zoals ik hierboven op een rijtje heb gezet staan er nog een aantal maanden open die nooit zijn betaald. Dat komt niet in de buurt van € 1072. Hoe kom je precies aan dit bedrag? Ik ontvang graag betalingsbewijzen om het verder voor je na te kijken en het verschil te verklaren. Ik deel ook graag opnieuw het overzicht van alle openstaande kosten. 

• Factuur januari = € 70
  • Factuur oktober = € 70

Duidelijker dan dit kan ik het niet maken en ik merk dat ik in herhaling val. Ik zou willen dat ik het mooier kon maken, echter dienen alle openstaande bedragen betaald te worden.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 12 maart 2025

Hierbij de betalingen!

Ook de bedragen die terug zijn gestort.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 929 reacties
  • 12 maart 2025

@Mic250. Als je het niet fijn vindt dat ik even meekijk dan moet je het maar even zeggen hoor.

Als ik de bedragen van na 1 februari 2024 tel (schijnbaar is toen de verlenging ingegaan) kom ik uit op €1102 betaald en €544,01 terug gekregen (de teruggekregen bedragen van 15 februari tel ik dan niet omdat die waarschijnlijk betrekking hebben op betalingen daarvoor gedaan). Saldo zou dan €557,99 zijn. Gek overigens dat er zoveel bedragen terugkomen maar daar zal wel een reden voor zijn.

Ik denk dat het voor een moderator ook veel werk zal zijn om de genoemde bedragen bij de desbetreffende rekening te matchen (omdat er geen kenmerk bij staat). Dus vandaar dat ik de optelling maar even gemaakt heb. Ik weet dus ook niet welke bedragen jij geteld hebt om op €1072 uit te komen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen