Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik had een achterstand bij jullie waardoor mijn abonnement is afgesloten. Ik heb alle achterstallige betalingen voldaan en heb nu ook langer dan 4u gewacht na betaling via een iDeal link..ik vraag me af waarom ik nog steeds niet aangesloten ben. Ik heb mijn mobiel ook al meerdere malen aan en uit gezet. In de e-mail die ik kreeg stond er ook dat ik na maximaal 4u weer aangesloten zou zijn!. 

Hallo @portobello40 

Staat in de app/website nu ook alles als betaald?


Hallo @portobello40 

Staat in de app/website nu ook alles als betaald?

Ik kom mijn app en website niet in omdat mijn nummer niet werkt & ik die natuurlijk nodig heb om in te loggen. Dus kan geen kant op..


@portobello40 

Vul alle privé velden in je community profiel even in zodat een moderator er gelijk naar kan kijken.


Gedaan! Heel erg bedankt!  

@portobello40

Vul alle privé velden in je community profiel even in zodat een moderator er gelijk naar kan kijken.

 


Hi @portobello40, mijn oprechte excuses voor de late reactie! Ik wilde meteen voor je gaan kijken, maar ik zie dat je in de tussentijd geholpen bent door een collega van mijn op de klantenservice. Het lijkt erop dat hij jou van alle informatie heeft voorzien die je nodig had. Is alles verder in orde? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, weet dan dat ik voor je klaarsta!


Reageer