Skip to main content

Google play abonnement

• December 5, 2025
  • 11 reacties
  • 83 Bekeken

Beppie42

Goede middag 

kan mijn google play niet koppelen aan mijn abonnement ik heb geen factuur open staan bij odido heb alles betaald hoe kan dit

December 11, 2025

Hi ​@Beppie42 dank je wel! Ik heb meteen gekeken en ik zie geen blokkades of andere bijzonderheden. Werkte het voorheen wel bij dit abonnement of probeer je het nu voor het eerst? Zou je het volgende kunnen doen: 

1. Log in op https://payments.google.com
  2. Ga naar onderdeel 'Betaalmethoden'
  3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en/of meteen 'Factureren via Odido / BEN'

Zou je ook voor mij je account kunnen uitloggen uit de Google Play Store en opnieuw kunnen inloggen? Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten. 

Ik hoor het graag van je! 

11 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Beppie, van harte welkom op de community! Bedoel je dat je Google Play aankopen via je Odido factuur wil betalen? Wat krijg je precies te zien? Krijg je een foutmelding? Heb je een sreenshot voor me (zonder persoonlijke gegevens)? Zet je ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? En geef je me een seintje als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee of alles goed staat of dat er iets aan de hand is! 😊

Beppie42
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 8, 2025

Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd met de informatie die u vroeg 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Beppie42 ik heb de gegevens opgevraagd bij mijn collega, dank je wel! Echter, ontbreekt alleen nog je telefoonnummer. Zou je die voor mij in je profiel kunnen plaatsen? Het is niet de bedoeling om ongevraagd een privébericht te sturen, anders wordt het onoverzichtelijk voor ons. Plaats de gegevens altijd in je profiel, zodat alleen wij deze gegevens kunnen inzien en ik het ook van mijn collega kan overnemen (bij zijn afwezigheid). 

Beppie42
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 10, 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido  gedaan 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Beppie42 dank je wel! Ik heb meteen gekeken en ik zie geen blokkades of andere bijzonderheden. Werkte het voorheen wel bij dit abonnement of probeer je het nu voor het eerst? Zou je het volgende kunnen doen: 

1. Log in op https://payments.google.com
  2. Ga naar onderdeel 'Betaalmethoden'
  3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en/of meteen 'Factureren via Odido / BEN'

Zou je ook voor mij je account kunnen uitloggen uit de Google Play Store en opnieuw kunnen inloggen? Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten. 

Ik hoor het graag van je! 

Beppie42
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 12, 2025

@Pharwin van Odido ik heb alles gedaan wat je me gevraagd heb ik heb ook weer gemaild naar google play maar die verwijzen weer terug naar jullie ik weet het nu ook niet meer

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Beppie, bedankt voor het proberen van bovenstaande stappen en het contact opnemen met Google. Ik controleer graag nog eens de punten die Google aangeeft. Echter zie ik een 06-nummer in je profiel staan die ik niet kan vinden in ons systeem (**89). En ik zie een ander 06-nummer dat nog niet van start is gegaan (**43). Gaat het om een ander nummer? Wil je deze in je profiel zetten? Dan kijk ik graag weer met je mee!

Beppie42
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 15, 2025

@Marciano van Odido staat er al in eindigt op 296

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Beppie42 ik zie dat het om een 097-nummer gaat en dat alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen. Zou je de juiste 4 cijfers kunnen vermelden in je profiel, zodat alles matcht? Daarna kan en mag ik alles erbij pakken en meekijken of er geen bijzonderheden te zien zijn! 

Beppie42
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • December 19, 2025

@Pharwin van Odido ik heb het gewijzigd ik hoop dat het zo goed is ik ben nu al ondertussen 14 dagen bezig om het goed te krijgen 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Beppie42 dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat er voor dit nummer wel een factuur openstaat. Het gaat om de factuur van deze maand. Het bedrag betreft € 23,49 en had uiterlijk voor 19-12-2025 betaald moeten worden. Ik durf niet te zeggen of dit de reden is dat het niet ook niet lukt, maar ik raad je aan om deze factuur wel zo snel mogelijk te betalen. Verder zie ik geen blokkades of andere bijzonderheden bij dit nummer. Wat Google bedoelt met limiet is het volgende: 

Je hebt namelijk:

• een limiet van € 300,- per kalendermaand (dus niet per factuurperiode) en
  • een limiet van € 50,- per app (Dit geldt ook voor aankopen binnen apps. Maar, je kan kan per maand wel 30x een aankoop van € 10 in één app doen). 

Is dat het geval? De andere 2 punten zijn niet van toepassing, want er zijn geen blokkades actief bij dit nummer. Als alles opnieuw instellen en opnieuw inloggen niet lukt, dan ligt het echt aan de kant van Google. Zij kunnen je dan hiermee het beste verder helpen, vanuit onze kant staat alles in ieder geval goed ingesteld.