Beantwoord

Geen toegang tot laatste factuur en account

  • 26 February 2024
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

Ik wil graag toegang tot mijn laatste twee facturen, maar aangezien mijn telefoonabonnement is beëindigd kan ik niet meer inloggen in mijn account. Ik heb meerdere malen geprobeerd contact op te zoeken, maar via de chat zijn er geen werknemers beschikbaar en via mail kan ik jullie niet bereiken. Graag ontvang ik via deze community een antwoord en mijn laatste facturen.

 

Erg dubbel, ik kan inloggen met mijn gegevens maar ik moet het inloggen bevestigen met een code die naar mijn telefoon met sms is verstuurd. Ik heb mijn abonnement opgezegd en een nieuw telefoonnummer, dus dit gaat niet. Misschien ook een tip om dit mee te nemen voor de andere klanten :)

 

Ik heb de facturen nodig voor de administratie van mijn boekhouder en het duurt nu wel erg lang.

Kan iemand van de klantenservice contact met me opnemen? 

 

Het betreft telefoonnummer 0648646085 (deze bestaat dus niet meer, maar de facturen staan daarop en mijn e-mailadres is daaraan gekoppeld en deze gebruik ik nog wel)

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 27 February 2024, 15:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Martine, welkom op de Community! Als het nummer voor 2FA inactief is dan wordt inloggen inderdaad lastig, maar geen zorgen. We gaan je facturen op een andere manier bij je krijgen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze ontvangen, zal mijn collega dit verzoek oppakken en de laatste 2 facturen naar je mailen. Laat je het me weten of je de mail hebt ontvangen en of het is gelukt om een kopie van je ID te sturen? Ik hoop dat je de facturen dan snel ontvangt! 😄

Hi Marciano!

Super bedankt voor je hulp!

Alles was helemaal gelukt. Maar nu zie ik dat de link maar een paar dagen geldig was en is verlopen.

Zou je het nogmaals kunnen sturen?

Excuses voor het opnieuw vragen en ik hoor graag je reactie.
Groetjes, Martine

Reputatie 7
Badge +9

Hi Martine, graag gedaan! Ah, die is inderdaad nu verlopen. Ik heb mijn collega een bericht gestuurd en gevraagd je de facturen opnieuw te mailen. Zodra ik een reactie heb laat ik het je weten (of je ziet ze vanzelf in je mailbox verschijnen). Let op: de kans is aanwezig dat ik opnieuw een case moet aanmaken om ze opnieuw voor je aan te vragen. Dit heeft te maken met GDPR redenen, aangezien de kopie van je ID al is verwijderd. Maar komt goed! 😄

Hi Marciano, Bedankt voor het checken! Geen probleem dat begrijp ik! Ik heb nog geen mail ontvangen dus ik zie de reactie wel tegemoet 😄

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Martine, graag gedaan hoor! Ik heb nog geen reactie van mijn collega ontvangen, dus ik heb direct een nieuwe case (70280885) aangemaakt. Ik heb je zojuist weer dezelfde mail gestuurd. Als je hier opnieuw op reageert met een kopie van je ID, komt deze bij de juiste afdeling binnen en sturen mijn collega's je binnenkort opnieuw de opgevraagde facturen. Laat je het me weten als je ze hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo Marciano,

Wat super dat het zo snel kan! Ik heb de mail ontvangen en erop gereageerd 😄

Ik heb ondertussen de mail ontvangen, maar ik kan de link niet openen. Dit komt omdat ik eerst een code moet invullen die via SMS naar mijn telefoonnummer is gestuurd. Maar het probleem is dat ik een nieuw telefoonnummer heb, en niet meer de oude. Dat is dus ook de reden waarom ik niet zelf kon inloggen bij Odido om de facturen zelf te downloaden.


Kunnen jullie mij gewoon de facturen mailen? Of de code sturen? Het is wel een heel gedoe zo.

Onderstaand de mail:
 

Dit is je downloadlink
Je kan de documenten met de door jou aangevraagde gegevens nu downloaden via deze persoonlijke link: 
https://docs.odido.nl/index.php/s/CpJDmZdxwTDrMKz

Om te voorkomen dat andere mensen jouw gegevens kunnen inzien, krijg je een apart sms’je met een code waarmee je de documenten kan openen. 

Let op! De link is 7 dagen geldig. Wacht dus niet te lang met downloaden.”

Reageer