Skip to main content

Hi, ik ben geblokkeerd en heb geen service. Ik wil graag inloggen via de app maar kan niet inloggen ik moet een sms ontvangen maar die kan ik niet ontvangen omdat ik geen service heb. Met de robot chat kom ik ook niet verder. Graag wil ik telefonisch contact met jullie opnemen, kunnen jullie mijn blokkade er af halen zodat ik contact kan opnemen en kan betalen? 

Hi ​@Burcuxa, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je gedeblokkeerd kunt worden, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je een achterstand hebt, ontvang je altijd meerdere e-mails met het bedrag wat nog openstaat, met daarin een iDeal link om te betalen. Als je daarmee betaald, wordt de blokkade automatisch binnen een uur opgeheven. Je kunt ook altijd het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra het bedrag is verwerkt, wordt de blokkade automatisch verwijderd. 

Kun je je telefoonnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken wat er precies openstaat in je account! 

Reageer