Waarom ik hiervoor een community post moet aanmaken is mij een raadsel..
maar dat is niet waar dit over gaat.
Ik moet contact met Odido om te kijken naar kosten op mijn factuur die niet kloppen.
Ik zit in het buitenland en ga niet 20 minuten aan de service desk lijn hangen (dat kost 40 euro)
Download de factuur en post de foto's ervan, waarbij je persoonlijke informatie verbergt. Dan kun je op de community uitleg krijgen. Wat klopt er niet aan volgens jou?
Het gaat specifiek om een gesprek van 25 minuten die staat op de factuur, maar die heeft nooit plaatsgevonden?
de dag ervoor was er een van 25 min, die klopt!
de tweede is vreemd. staat ook geen beller/ontvanger bij. staat niet in mijn eigen bellijst.
Vandaar dat ik mijn inziens toch de service desk nodig heb?
En bijgevoegd de gevraagde screenshot..
Zou er erg (positief) verrast van staan te kijken als dit opgelost weet te worden door middel van de community?
Het gaat dus specifiek om het telefoontje op 20 september 0:30
Nooit plaatsgevonden.
Het lijk mij sterk op een fout en ze hebben om wat voor reden dan ook het telefoontje van eerder op de dag dubbel gerekend ofzo? (want die heeft wel plaats-gevonden)
En in welk land was je op die dag?
Japan, beide dagen.
dus zoals je ziet +3155.. dat is nederlandse BD.
dat is het nummer waar ik door terug gebeld ben wat een gesprek werd van 25 minuten.
Mijn nl telefoon word alleen gebruikt voor bellen, dus vanaf het moment dat ik heb opgehangen heeft die opgeborgen gelegen.
Er staat geen belletje op mijn telefoon in de ‘recent’ lijst.
Maar ook staat er geen telefoonnummer bij in de odido app zoals te zien is.
erg vaag, en daarom hoop ik met de service desk in contact te komen.
Bellen naar de service desk heeft vrij weinig zin als dat ook 15-20 minuten duurt. dan kan ik net zo goed deze extra kosten betalen, snadde ge wel. maar dat gaan we niet doen.
Dus wat is precies odido’s oplossing?
1. ik word gestuurd naar de community, weet niet wat ik hier doe
2. heb dan toch maar ze geprobeerd te bereiken via telefoon, 15+ minuten wachten.
3. Ik ga zometeen een factuur krijgen, maar 0 mogelijkheden om in contact te komen met odido.
Onbegrijpelijk in 2024.
De community is een klant helpt klant omgeving. Er zijn door de weeks ook moderators. Dus wacht even af.
Hi Lewis, supergaaf dat je in Japan bent! Uiteraard begrijp ik dat je niet wil betalen voor een gesprek dat nooit heeft plaatsgevonden. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en het lijkt er inderdaad op dat er iets niet helemaal goed gaat, onze oprechte excuses hiervoor! Normaal gesproken vermelden wij in de extra kosten altijd welk telefoonnummer er gebeld zou zijn of met welk telefoonnummer er gebeld is. In dit geval is dat niet aan orde en daarom zouden deze extra kosten ook niet geldig zijn. Mochten ze wel bij jou op de factuur verschijnen, dan zou ik je willen vragen om mij een seintje te geven. Ik vergoed deze kosten dan meteen voor je! Voor nu wil ik je een fijn verblijf wensen in Japan en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Hi Lewis, supergaaf dat je in Japan bent! Uiteraard begrijp ik dat je niet wil betalen voor een gesprek dat nooit heeft plaatsgevonden. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en het lijkt er inderdaad op dat er iets niet helemaal goed gaat, onze oprechte excuses hiervoor! Normaal gesproken vermelden wij in de extra kosten altijd welk telefoonnummer er gebeld zou zijn of met welk telefoonnummer er gebeld is. In dit geval is dat niet aan orde en daarom zouden deze extra kosten ook niet geldig zijn. Mochten ze wel bij jou op de factuur verschijnen, dan zou ik je willen vragen om mij een seintje te geven. Ik vergoed deze kosten dan meteen voor je! Voor nu wil ik je een fijn verblijf wensen in Japan en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Heb zojuist de factuur van oktober binnen gekregen, en de kosten worden nog steeds weergegeven en gerekend.
Wat zijn de stappen die ik nu moet nemen?
Bedankt alvast, mvg
Laurence
Hey Laurence, bedankt voor je reminder! Jij hoeft verder niets te doen. Ik heb de onterechte kosten van € 44,50 zojuist voor je gecrediteerd. Deze worden straks verrekend met je volgende factuur/facturen. Dus daar heb je geen omkijken meer naar. Ik heb je hier per mail een bevestiging van gestuurd. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en ik wens je nog een hele fijne zondag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.