Waarom ik hiervoor een community post moet aanmaken is mij een raadsel..
maar dat is niet waar dit over gaat.
Ik moet contact met Odido om te kijken naar kosten op mijn factuur die niet kloppen.
Ik zit in het buitenland en ga niet 20 minuten aan de service desk lijn hangen (dat kost 40 euro)
Factuurkosten kloppen niet
Beste antwoord door lewisb
Hi Lewis, supergaaf dat je in Japan bent! Uiteraard begrijp ik dat je niet wil betalen voor een gesprek dat nooit heeft plaatsgevonden. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en het lijkt er inderdaad op dat er iets niet helemaal goed gaat, onze oprechte excuses hiervoor! Normaal gesproken vermelden wij in de extra kosten altijd welk telefoonnummer er gebeld zou zijn of met welk telefoonnummer er gebeld is. In dit geval is dat niet aan orde en daarom zouden deze extra kosten ook niet geldig zijn. Mochten ze wel bij jou op de factuur verschijnen, dan zou ik je willen vragen om mij een seintje te geven. Ik vergoed deze kosten dan meteen voor je! Voor nu wil ik je een fijn verblijf wensen in Japan en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.