mijn factuurbedrag van januari 2025 klopt weer niet. Het moet 45€ ipv 50€ zijn.
Graag het bedrag aanpassen en juiste maandbedrag incasseren. Graag nu wel waarmaken wat u als organisatie belooft. Gaat er wel eens iets goed bij Odido?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @erpi
Klinkt alsof er geen klantvoordeel is toegepast. Heb je 2 actieve Odido abonnementen op je adres geregistreerd staan of Odido internet icm Ben mobiel?
Zie je de voordelen ook in je Odido account?
hallo odido
deze vraag krijg ik iedere keer. Dat moet toch al bekend zijn bij Odido?
ja ik heb internet + 1 of meer Telefoonabonnementen.
Graag factuurbedrag aanpassen
bvd
@erpi
Ik ben ook een klant die je probeert te helpen ik kan niks voor je nakijken. Je ziet wel 5 euro voordeel op thuis staan in je Odido account?
nee korting zie ik op mijn account niet staan
@erpi
Zijn alle abonnementen wel aangemeld voor klantvoordeel als je onder het kopje klantvoordeel kijkt?
Hi @erpi, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als het Klantvoordeel goed staat ingesteld, ik kijk graag met je mee! Zijn beide abonnementen aangemeld voor Klantvoordeel? Dit gebeurd niet automatisch. Je kunt dit checken via je Mijn Odido account en desnoods daar ook direct aanmelden. Graag kijk ik met je mee in je account of alles goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken!
ik heb mijn profiel aangevuld met die gegevens.
@Pharwin van Odido: wat is de status van mijn melding. Hoe snel wordt het factuurbedrag aangepast naar het juiste maandbedrag € 45,00?
Hi @erpi, ik heb gelijk gekeken bij je Internet abonnement en ik zie dat je bij ons je contract hebt verlengd, daar zijn we blij mee! Je had voorheen 100 Mbit/s up- en downloadsnelheid en je hebt nu gekozen voor 400 Mbit/s, vandaar dat je nu maandelijks een bedrag van € 50 per maand betaald. Ook zie ik dat je bent aangemeld voor Klantvoordeel, maar dat op je adres alleen dit abonnement beschikbaar en aangemeld is. Als je nog een ander Odido abonnement had (bijvoorbeeld voor mobiel) en deze staat op hetzelfde adres geregistreerd + aangemeld, dan ontvang je korting op Internet abonnement. Omdat er nu maar 1 abonnement actief is op je adres, ontvang je dus geen korting. Alle informatie over ons Klantvoordeel kan je terugvinden op onze website.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar!
@Pharwin van Odido : bedankt voor het uitzoeken maar hier ga ik niet mee akkoord. Ik sprak een dame op 21-11 toen ik mijn contract met 1 jaar verlengde. Ze heeft toen aan de lijn toegezegd dat ik 1 jaar lang 45€ per maand zou gaan betalen waar ik ermee akkoord ging. Ik ga ervan uit dat die gesprekken worden opgenomen en dat jullie dit na kunnen luisteren. Graag mijn factuurbedrag aanpassen zoals we afgesproken hebben. Op 19-12-2024 sprak ik Raoul van uw bedrijf over het € 51,67 factuurbedrag voor de maand dec en omdat het over meer dan 1 maand ging was dit bedrag hoger dan normale tarief € 45,00. Ook gaf hij aan dat mijn maandbedrag per januari weer € 45,00 zou zijn omdat het dan over 1 volle maand gaat.
Zoveel toezeggingen en afspraken maar Odido komt deze niet na. graag mijn factuurbedrag aanpassen. Anders kan ik niet anders doen dan incasso weer te storneren. bedankt alvast.
@erpi ik snap je punt, excuses dat dit niet helder is gecommuniceerd. Ik vermoed dat mijn collega bedoelde dat je € 45,00 per maand zou betalen met Klantvoordeel. Als je nog een ander abonnement op hetzelfde adres had, dan zou je Klantvoordeel krijgen en € 5,00 korting per maand ontvangen op je Internet abonnement. Je zou dan uitkomen op een maandbedrag van € 45,00. Het is niet mogelijk om hetzelfde bedrag per maand te betalen, terwijl je nu een hogere internetsnelheid hebt, sorry!
@Pharwin van Odido: zie hieronder contract. Dit hebben jullie toch ook in jullie systeem staan?
Waarom komen jullie eigen toezegging niet na? Graag factuurbedrag aanpassen en in rekening brengen. Ik heb incasso van € 50,00 gestorneerd.
Hi @erpi dat klopt! Je contract bevestigd ook wat ik heb gezegd. Op je screenshot is de prijs inclusief Klantvoordeel te zien, je zou dan € 5,00 korting ontvangen op je Internet abonnement en maandelijks € 45,00 per maand betalen. Echter, zie ik dat je op dit moment maar 1 abonnement op je adres hebt, klopt dat? Vandaar dat je ook geen Klantvoordeel ontvangt. Heb je misschien een tweede abonnement, maar op een ander adres staan of is die niet aangemeld voor Klantvoordeel? Dan raad ik je aan het adres aan te passen of het andere abonnement aan te melden voor Klantvoordeel via je Mijn Odido account. Dan ontvang je ook direct de korting.
Heb je geen ander Odido abonnement? Dan heb je geen recht op Klantvoordeel/de korting en betaal je dus € 50,00 per maand voor je internet abonnement. Ik raad je aan de factuur gewoon te betalen, zodat je extra kosten en een blokkade kunt voorkomen.
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
@Pharwin van Odido : ik weet niet wat de reden is, dat wil ik ook niet weten, de dame van Odido heeft misschien een korting gegeven, weet ik niet, aan de telefoon is mij € 45,00 toegezegd en staat ook zwart op wit. Raoul die ik in dec 2024 sprak zei ook dat er volgende maand (jan 2025) €45,00 in rekening gebracht zou worden. graag aan je manager dit doorgeven. Ieder bedrijf komt de toezegging na maar Odido ho maar. als jij deze beslissing niet kunt nemen dan graag mijn verzoek aan je (klachten)manager voorleggen. Ik ben al jaren klant van Odido en ik heb altijd op tijd betaald wat ik moet betalen. In dit geval is dat het overeengekomen bedrag van 45,- €. Graag voorleggen aan je (klachten)manager. bedankt alvast.
@Pharwin van Odido : ik lees ergens dat Simpel ook onder Odido valt. Ik heb 2 SIMPEL_abonnementen op dit adres namelijk nAangepast door moderator] en Pharwin: ik heb het volgende voorstel: ik maak nu € 45,00 over naar Odido en wil jij dan uitzoeken hoe en wat en het eea regelt voor mij. Ik heb immers gelijk, uw collega heeft mij hoe dan ook nieuw contract tegen € 45,00 aangeboden en ik heb het geaccepteerd.
Als er een fout is gemaakt, wat ik niet denk, want ik heb ook 2 SIMPEL-abonnementen op dit adres, zie hierboven, dan is dat een fout van Odido geweest. Graag je reactie hierover en Aub voorkomen dat mijn internet wordt afgesloten want ik ga nu € 45,00 over maken. Bedankt alvast.
@Pharwin van Odido: wat ik ook niet begrijp is dat nieuwe klanten betere aanbieding krijgen dan de bestaande klanten. Dat vind ik ook niet kunnen. Graag dit ook koppelen naar jullie salesafdeling/klachtenafdeling.
NB: ik kan beter contract beëindigen en dan nieuw contract met Odido aangeaan, dan ben ik veel voordeliger uit, dat is heel apart
NBL: KPN heeft nu de volgende aanbieding : glasvezel 500MB/S 1 jaar contract € 34,- 1e 8 manden en laatste 4maanden € 52,- en dat is ook weer veel voordeliger dan het nieuwe contract dat ik met Odido ben aangegaan.
Hi @erpi dat snap ik en er is door mijn collega ook geen korting toegezegd of verwerkt. Dit heeft puur te maken met je Klantvoordeel, als je minimaal 2 Odido abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd hebt staan en ook aangemeld zijn voor Klantvoordeel. Het is ook niet nodig om dit naar mijn manager door te zetten of naar onze Klachtenmanagement, want die zullen hetzelfde zeggen. Dit staat ook in je contract vermeld. Het overeengekomen bedrag was € 45,00 per maand als je Klantvoordeel zou hebben. Hier ben je ook akkoord mee gegaan. Ik raad je aan om het volledige bedrag te betalen, zodat je extra kosten en een afsluiting van je abonnement kunt voorkomen. Als je het bedrag handmatig overmaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Vergeet niet om je klantnummer te vermelden in de omschrijving, zodat de koppeling op de juiste manier kan plaatsvinden.
Het klopt dat Simpel ook onder Odido valt, maar het is een apart merk met eigen voorwaarden. Klantvoordeel valt hier dus niet onder en is ook niet mogelijk, sorry. Het gaat echt om een (mobiel) abonnement van Odido of Ben. Onze acties veranderen regelmatig, dus het zou heel goed kunnen dat nieuwe klanten nu goedkoper uit zijn met een andere actie. Ook voor bestaande klanten hebben we altijd mooie acties. Als je elders een beter aanbod vindt en voordeliger uit bent, dien je het abonnement bij ons wel af te kopen, omdat je al buiten de bedenktijd valt. Je betaald dan 50% de prijs van het laagste abonnement wat op jouw adres beschikbaar is. De keus is aan jou!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.