Recent een abonnement verlengd, volgens de adviseur in de winkel zou het dan net iets goedkoper worden dan daarvoor. Bevestigingsmails ontvangen met juiste bedragen. Maar helaas, de eerste nieuwe factuur is veel hoger! Een voor mij onbekend maandtarief wordt gehanteerd. Wat is hier aan de hand?
factuurbedrag klopt niet na verlengen
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Je nieuwe abonnement is van start gegaan op 9/3/2025. Als ik een kijkje neem naar je factuur, zie ik dat er een herberekening is gemaakt. Je beschikte eerst over een oud T-Mobile Go Tablet abonnement. Er wordt altijd maandelijks gefactureerd. Op de factuur van februari zie ik dat er was gefactureerd voor de periode 04/02/25 t/m 03/03/25. Op de factuur van deze maand zie ik dat er voor de periode 04/03/25 t/m 08/03/25 is gefactureerd voor je oude abonnement en ook meteen vanaf 09/03/25 t/m 03/04/25 voor je nieuwe abonnement. Voor de korting zie ik alleen dat het voor de periode 04/03/25 t/m 08/03/25 is toegepast. Omdat er bij je nieuwe abonnement een wijziging heeft plaatsgevonden voor je Klantvoordeel, is het niet op deze factuur toegepast en dat heeft te maken met dat de factuur eerder was opgesteld. De wijziging heeft daarna plaatsgevonden, waardoor de korting niet automatisch is toegepast op deze factuur. Vandaar dat het bedrag éénmalig iets hoger is uitgevallen. Geen zorgen, dit zal automatisch gecorrigeerd worden op je eerstvolgende factuur, komt helemaal goed!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.