Skip to main content
Beantwoord

Factuurbedrag klopt niet

• 29 januari 2025
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een abonnement voor mobiel en voor klik en klaar. In november ben ik verhuisd. Mijn nieuwe adres heb ik doorgegeven maar werd alleen doorgevoerd voor mijn mobiele abonnement. Hierdoor is het klantvoordeel komen te vervallen. Begin januari is het na veel moeite gelukt om dit nieuwe adres ook voor klik en klaar te gebruiken. Volgens mijn odido is het klantvoordeel nu weer actief.

Deze maand ontving ik voor mobiel een factuur van 18,00 in plaats van 16.08. Voor klik en klaar ontving ik vandaag een factuur van 26,45 in plaats van 20,00.

Kan dit probleem nou eindelijk eens definitief worden opgelost? Het te veel betaalde bedrag ontvang ik ook graag terug.

Beste antwoord door sadsadss

Marciano van Odido schreef:

Hoi sadsadss, leuk dat je zowel een mobiel abonnement als Klik&Klaar bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je optimaal gebruik wil maken van Klantvoordeel en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct met je meegekeken en alles staat nu goed ingesteld. Klantvoordeel staat aan voor zowel het mobiele abonnement als voor Klik&Klaar. Er is inderdaad wel een korte periode geweest waarbij Klantvoordeel niet actief was. Voor je mobiele abonnement heb ik daarom een credit aangemaakt voor € 2,50. Deze vind je terug op je volgende factuur. Voor Klik&Klaar zie je dat er een pro rato berekening is geweest voor Klantvoordeel voor een klein deel van de maand. Hier heb je i.p.v. € 5 korting, € 1,45 korting gehad. Zie afbeelding hieronder. Ik heb daarom voor Klik&Klaar nog een credit ingediend voor € 3,55. Ook deze vind je volgende maand terug op je factuur. 

Ik heb je voor beide abonnementen ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je ze hebt ontvangen? 😄

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad de mails ontvangen.

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@sadsadss, van harte welkom op onze Community! Wel fijn dat je nu Klantvoordeel goed staat ingesteld. Ik vermoed dat de facturen waren opgesteld, toen je Klantvoordeel niet actief was, waardoor de volledige bedragen zijn gefactureerd. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing en ook of alles goed staat ingesteld!

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel?  Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 30 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@sadsadss, van harte welkom op onze Community! Wel fijn dat je nu Klantvoordeel goed staat ingesteld. Ik vermoed dat de facturen waren opgesteld, toen je Klantvoordeel niet actief was, waardoor de volledige bedragen zijn gefactureerd. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing en ook of alles goed staat ingesteld!

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel?  Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi sadsadss, leuk dat je zowel een mobiel abonnement als Klik&Klaar bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je optimaal gebruik wil maken van Klantvoordeel en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct met je meegekeken en alles staat nu goed ingesteld. Klantvoordeel staat aan voor zowel het mobiele abonnement als voor Klik&Klaar. Er is inderdaad wel een korte periode geweest waarbij Klantvoordeel niet actief was. Voor je mobiele abonnement heb ik daarom een credit aangemaakt voor € 2,50. Deze vind je terug op je volgende factuur. Voor Klik&Klaar zie je dat er een pro rato berekening is geweest voor Klantvoordeel voor een klein deel van de maand. Hier heb je i.p.v. € 5 korting, € 1,45 korting gehad. Zie afbeelding hieronder. Ik heb daarom voor Klik&Klaar nog een credit ingediend voor € 3,55. Ook deze vind je volgende maand terug op je factuur. 

Ik heb je voor beide abonnementen ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je ze hebt ontvangen? 😄

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad de mails ontvangen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen sadsadss, fijn dat je ze hebt ontvangen en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen