Skip to main content
Beantwoord

Factuur/verbruiksstatus klopt niet

  • 15 januari 2017
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Er staat op mijn verbruiksstatus dat ik op 13-1 om 8.51 totaal 11.49 minuten gebeld heb met een 020 nummer, dit heb ik niet gebeld en in mijn overzicht met recent gebelde nummers is niets terug te vinden. Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi Carin,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en even inlogd op jouw My T-Mobile account om je verbruikstatus te controleren. Ik zie inderdaad dat er op 13-1 is gebeld naar een 020 nummer. Kan het zo zijn dat iemand jouw toestel heeft gebruikt om te bellen? Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten. Als er is gebeld naar dat nummer dan staat dat geregistreerd op jouw simkaart en dan zul je dat ook terugzien op je factuur.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2017
Hi Carin,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en even inlogd op jouw My T-Mobile account om je verbruikstatus te controleren. Ik zie inderdaad dat er op 13-1 is gebeld naar een 020 nummer. Kan het zo zijn dat iemand jouw toestel heeft gebruikt om te bellen? Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten. Als er is gebeld naar dat nummer dan staat dat geregistreerd op jouw simkaart en dan zul je dat ook terugzien op je factuur.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen