Hallo, ik heb besloten dit forum te gebruiken, omdat de klantenservice medewerkers over de telefoon echt niet behulpzaam waren.
Ik wilde een contract overnemen van mijn moeder. We moesten hiervoor eerst €76,10 betalen voor het resterende toestelkrediet. Dit had mijn moeder op 26 december 2023 betaald en hierna hebben we dan ook gelijk de aanvraag voor contractsovername gestart. Er stond dat dit bedrag wordt verrekend met de openstaande facturen. Echter was dit niet het geval.
Op 27 december werd 39,69 afgeschreven van mijn moeders rekening en vandaag op 25 januari werd 36,01 afgeschreven.
Het contract is op 18 januari officieel overgezet. Het probleem is nu ook dat ik en mijn moeder niet de facturen kunnen inzien waarnaar wordt gerefereerd in de emails. En ik begrijp nu niet wat jullie met ‘verrekenen’ bedoelen, als het geld toch wordt afgeschreven zoals gewoonlijk.
Ik zou graag opheldering willen en willen weten of er nu iets fout gaat of niet. Zou het erg waarderen.