Skip to main content

Als ik mobiele telefoon factuur specificaties van september 2023 wil downloaden via de website, krijg ik een foutmelding, ook op ander abonnement en andere telefoon. Kan iemand van Odido hiernaar kijken, of moet ik hiervoor de klantenservice bellen? Lijkt mij een algemeen probleem te zijn. Alvast dank. 

Hoi Eduardo, welkom op de Community! Welke foutmelding ontvang je precies? Heb je een screenshot voor me? Op dit moment is er nog niets bekend, dus dan kan ik het straks gemakkelijk navragen en waar nodig doorzetten naar de juiste afdeling. Zet je daarnaast je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik ook graag mee naar de opties om je facturen toch te ontvangen! 😊


Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice, facturen worden 24 maanden bewaard en de factuur specificaties 6 maanden bewaard. Jammer alleen dat de download buttons wel blijven staan, dat zou nog een verbeterpunten op de website/in de app kunnen zijn


Hi ​@EduardoS23ultra, yes, dat klopt helemaal! Ik ben het zeker met je eens dat het anders in de app moet worden laten zien. Dit zal ik ook zeker meegeven aan onze app developers! Mocht je nog andere vragen/feedback hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer